ראשי רשויות העוטף עם החולצות בכנס. צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון
ראשי רשויות העוטף עם החולצות בכנס. צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון

ראשי רשויות העוטף לח"כים: התאחדו ותפסיקו עם הכיסאולוגיה

נחתם כנס "חיזוק שדרות ורשויות עוטף עזה" כשראשי הרשויות המאוחדים מימין ומשמאל הטיחו בחברי הכנסת כי הם בעצמם מגיעים מכל קצוות הקשת הפוליטית ואם הם הצליחו להתאגד לכדי פורום אחד משותף, אז בוודאי המפלגות צריכות להתאחד למען הרשויות המופגזות

פורסם בתאריך: 11.12.19 14:06

     

השבוע הגיעו ראשי רשויות עוטף עזה לכנס "חיזוק שדרות ורשויות עוטף עזה" שהתקיים ביוזמת ח"כ אלון שוסטר, ראש המועצה האזורית שער הנגב לשעבר.

הכנס כלל חברי כנסת ממפלגות שונות, נציגי משרדי ממשלה, בעלי תפקידים באזור עוטף עזה וגם תושבים שמילאו את האולם.

ראשי הרשויות בעוטף התאגדו לאחרונה בתוך "פורום ראשי רשויות העוטף" ומזה חודשיים מנהלים מאבק משותף כנגד מדיניות הממשלה בכל הנוגע למצב הביטחוני בעוטף עזה.

הפורום כולל את ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן וראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני.

"אין שום סיבה שמחבל שיורה לעבר ישראל ומכניס את ילדינו למקלטים יישאר חי", אמר רביבו בכנס, "ומעבר לזה, לפני שאנחנו בכלל חושבים על המילה הסדרה עם טרוריסטים בואו קודם נדאג להסדרה בתוכנו. אין שום סיבה שלא נדע לשבת בחדר אחד ולהקים ממשלת חירום לאומית ב-36 השעות הקרובות".

מי שגנב את ההצגה היה ראש עיריית שדרות אלון דוידי שדיבר בתקיפות לחברי הכנסת שבחדר. "אם אנחנו יודעים, כולנו פה, משמאל ומימין, להתאחד ולדעת שאנחנו רוצים עתיד טוב לילדים שלנו אתם גם מסוגלים לעשות את זה. תעצרו את הכל, את הוועדה המסדרת את וועדת הכספים, עוד מיליון או שני מיליון לא ישנו שום דבר" הטיח דוידי למוד האכזבות מצד הממשלה לעבר חברי הכנסת והוסיף "זה לא הם שצריכים לתת את התשובות זה אתם, חברי הכנסת שיושבים פה בבית הזה, שבו ביחד, תביאו את כולם ביחד ותפסיקו להתעסק בכיסאולוגיה 'מי ראשון? מי שני? מי שלישי?'. אנחנו רוצים לדעת שעשרות אלפי התושבים שנמצאים בעוטף הם הראשונים. הם עומדים בחזית, מגיע להם שעכשיו כולכם תצאו מפה, תלכו למנהיגות שלנו ותאמרו להם בואו נשב עכשיו ל-36 שעות וניתן צ'אנס".



רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במהלך הכנס פשטו ראשי הרשויות את חולצותיהם המכופתרות, חשפו חולצות אחידות הנושאות את המסר "מציאות לא מוסרית" ודרשו להציב את הטיפול במצב הביטחוני בעוטף עזה בעדיפות גבוהה בסדר היום המדיני. "הגענו לכנסת כדי להגיד די. הגיע הזמן לעשות סוף למציאות הביטחונית שחיים בה תושבינו, לפעול בכל הכוח כדי לשנות את המשוואה ולהשיב את ההרתעה והביטחון לאזרחי המדינה", סיכם רביבו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר