שושנה תעסה

אבל בנתיב העשרה: שושנה נפטרה מפציעתה הקשה בתאונת דרכים סמוך למושב

שושנה תעסה לא שרדה את הפציעה הקשה שספגה בתאונת הדרכים שבה היתה מעורבת בדרך לביתה במושב. "היא הייתה אישה מקסימה, אישה אצילה, אשת משפחה, אישה צנועה וטובה ממייסדי המושב" סיפרו עליה היום במושב. הלווייתה תתקיים מחר, יום שישי, בשעה 13:00 בבית העלמין של המושב

פורסם בתאריך: 11.7.19 18:07

     

התפילות מאמש להחלמתה של שושנה תעסה הפכו הבוקר לאבל כבד שירד על מושב נתיב העשרה שמדרום לאשקלון.

אתמול, סמוך לשעה 16:20 ארעה תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב בקצהו הדרומי של כביש 4 בואכה רצועת עזה. הכביש שעודנו צר משרת את תושבי נתיב העשרה, כוחות צבא ואת הבאים ושבים הלא רבים מרצועת עזה.

על פי החקירה הראשונית של בוחני התנועה של מרחב לכיש מדובר ברכב פרטי שנסע מכיוון יד מרדכי לכיוון נתיב העשרה, סטה מנתיבו מסיבה שאינה ידועה עדיין וכתוצאה מכך התרחשה התנגשות קשה עם כלי רכב שהגיעו ממול.

הרכב שבו נסעה תעסה.

למקום הוזנקו צוותי מד"א, אלא שבשל הריחוק הזעיק מוקד מד"א גם את צוות הטיפול נמרץ הצבאי שיושב במרפאה הצבאית סמוך למחסום ארז. האמבולנס הצבאי הגיע ראשון למקום והחל לטפל בפצועים.

ברכב האחד ישבה תעסה שנפצעה קשה, ברכב השני ישבה אישה נוספת בשנות ה-50 לחייה וברכב השלישי ישבו שני נוסעים שנפצעו קלות.

הרכב השני המעורב בתאונה

הצוות הצבאי החל לטפל בתעסה. "הגענו למקום האירוע בו ראינו שני רכבים, אחד מהם היה מעוך כמעט כולו ובתוכו ישבה פצועה כבת 70 בהכרה מלאה" סיפרה הפראמדיקית הצבאית שהגיעה עם הצוות הרפואי הראשון והוסיפה "הייתה לה נפיחות בבטן וחבלה בצוואר. לאחר מכן חילצנו אותה מהרכב ופינינו אותה באמבולנס החטיבה בו קיבלה טיפול ראשוני לביה"ח ברזילי".

עם הגעתה לחדר הטראומה מצבה הוחמר והפך לקריטי, לאחר פעולות החייאה היא הוכנסה לחדר הניתוח ונראה שהיא מתייצבת אבל ארעה עוד החמרה במצבה והבוקר כאמור כבר נקבע מותה.

הנפגעת הנוספת, סייעת שחזרה מעבודתה בגן במושב, שמצבה הוגדר בינוני פונתה יחד עם שני הפצועים קל גם הם לחדר המיון בברזילי.

הרכב השלישי המעורב בתאונה. נוסעיו נפצעו קל

הבוקר עם היוודע דבר פטירתה של שושנה ז"ל נפל אבל על המושב.

שושנה הייתה ממקימי המושב לאחר שפונו בשנות השמונים מסיני הגיעו להקים את הישוב החדש. "היא הייתה אישה מקסימה, אישה אצילה, אשת משפחה, אישה צנועה וטובה ממייסדי המושב" סיפרה עליה היום תושבת המושב מעיין שניאור והוסיפה "היא מאוד אהבה את הבית ואת הגינה, טיפחה את הגינה, היא איחדה את כל המשפחה והייתה עמוד התווך והיציבות של המשפחה הזו".

לפני שנה פקדה את המשפחה טרגדיה ראשונה כאשר הבן הדר ז"ל נפטר ממחלת הסרטן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מצבו הרעוע והצר של הכביש העסיק לא פעם את תושבי המושב. "כל הזמן אנחנו מדברים על זה. כל פעם שמדברים על להחזיר את המשאיות למחסום ארז אנחנו אומרים שלא ניתן לזה לקרות לפני שירחיבו את הכביש" מוסיפה שניאור "זה קטע מאוד צר ומאוד מסוכן שעובר על גשר נחל. לצערנו הכתובת הייתה על הקיר".

כעת ממתינים להגעת בתה של שושנה מתאילנד ומשום כך ההלוויה תתקיים רק מחר יום שישי בשעה 13:00 בבית העלמין של נתיב העשרה.

יהי זכרה ברוך.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר