רחל ביטון. צילום: דוברות מועצה אזורית חוף אשקלון

41 שנה בחוף אשקלון: מנהלת לשכת ראש המועצה רחל ביטון פורשת

ראש הלשכה ששרתה ארבע ראשי מועצות והיתה לרבים הפנים של המועצה מסיימת את תפקידה ופורשת לגמלאות. עובדי המועצה נפרדו ממנה בברכות בטקס מרגש

פורסם בתאריך: 14.4.19 15:47

     

רחל ביטון, מנהלת לשכת ראש המועצה האזורית חוף אשקלון מזה 41 שנים, יוצאת לגמלאות. ברזומה שלה: ארבעה ראשי מועצה, ביקורי שרים וחברי כנסת, מבצעים ומלחמות ובעיקר זיכרונות נעימים. בטקס הרמת כוסית חגיגי לכבוד פסח, שהתקיים הבוקר, נפרדו ממנה העובדים וראש המועצה איתמר רביבו.

המועצה האזורית חוף אשקלון נוסדה בשנת 1950. מאז ועד היום ניהלו את המועצה שישה ראשי מועצה. ב"משמרת" של רחל ביטון, לאורך השנים, התחלפו ארבעה ראשי מועצה: יהודה רוטשילד ז"ל, שמעון כהן, יאיר פרג'ון ולאחרונה נכנס לתפקידו ראש המועצה הנבחר, איתמר רביבו.

רחל עבדה במועצה מגיל 17 ועד היום. למרות חילופי השלטון, ידעו ראשי המועצה לזהות את הפוטנציאל והניסיון שיש לרחל והשכילו לנהל את המועצה כאשר רחל המשיכה להיות חלק בלתי נפרד מכך. ביטון מצידה, מעידים עליה העובדים, עשתה את עבודתה בנחיות ובדרכה הצנועה והייחודית.

רחל ביטון ובעלה מאיר. צילום: דוברות מועצה אזורית חוף אשקלון

אודליה מצרפי, שעבדה לצידה בלשכה אמרה: "רחל היא נשמה טובה, בעלת הלב הרחב ומלאת חמלה ונתינה אין סופית".

יוסי דהרי, מנהל המתנ"ס: "רחל היקרה, הפנים של המועצה. תמיד בחיוך וברוחב לב, באדיבות ומאור פנים מסייעת, מדריכה ומנחה את בעלי התפקידים השונים ברצון וצרכי ראש המועצה על מנת לספק מענה ראוי לתושבי המועצה הרבים. בימי שגרה וחירום על אף הצרכים הרבים תמיד דואגת שהכל יבוצע בצורה מושלמת, מתואמת וללא תקלות. נאחל לך בראש ובראשונה בריאות טובה, הצלחה רבה בכל מה שתבחרי לעשות, נחת ושמחה ממשפחתך היקרה ומכל הסובבים אותך ושתדעי תמיד אושר ואהבה. מאחל מכל הלב בשם כל עובדי המתנ"ס".

מנהלת משאבי אנוש במועצה, גלית קקון: "רחל מוותיקות העובדים במועצה. מסורה אכפתית ושמחה לתת עצה. תמיד מופיעה במראה ייצוגי ומוקפד. ליוותה ארבעה ראשי מועצות יד ביד, פורשת בימים אלו מתפקידה לאחר 41 שנות עבודה. נאחל לה אריכות ימים ובריאות איתנה. בחיק המשפחה האוהבת והמבינה".

 

בתיה עסיס, מהספרייה האזורית וחברתה הטובה של רחל, הקריאה דברי ברכה: "רחל יקרה, עבדנו יחד תקופה ארוכה כשכל אחת עבדה ונתנה שירות (בתחומה). לא נשכח את עבודתך שביצעת, במסירות, ביעילות ובאהבה. מה שמאפיין אותך במיוחד הסדר, האירוח והארגון ועל כל פרט ופרט חשבת. אני מאחלת לך ולמאיר בעלך היקר בריאות, הצלחה, אושר, נחת ושמחה מהילדים".

רחל ביטון עם ראש המועצה ורב המועצה. צילום: דוברות המועצה האזורית חוף אשקלון

יאיר הרוש דובר המועצה חיבר לה שיר קצר:

"רחל ביטון קובעת את הלו"ז ואת הטון, כאן בלשכת ראש המועצה האזורית חוף אשקלון/

תמיד בנועם הליכות ועם חיוך רחב, קידמה בצניעות וענווה את פני התושב/

ארבעה ראשי מועצה ניהלה ברזומה שלה, לאורך קדנציה מרשימה של 41 שנה/

בשם העובדים והתושבים נאמר לך היום תודה גדולה ונאחל לך הנאה, בריאות ושמחה בדרכך החדשה".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2FDL1Xr


רחל ביטון, שהגיעה לטקס עם בעלה מאיר, היתה נרגשת מהמעמד ואמרה: "אני רוצה להודות לכולם ומאחלת לכם חג שמח. 41 שנה עבדתי כאן והרגשתי שזה ממש בית. אני מודה לכם על הכל".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו הודה לרחל על שירותה המסור עבור המועצה ואיחל לה הצלחה בהמשך דרכה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר