איתמר רביבו בישיבת המועצה. צילום: יאיר הרוש

פורום המאה: בחוף אשקלון מזמינים את התושבים לייעץ למועצה

ראש המועצה פונה לתושבים כדי שייקחו חלק בתכנית אסטרטגית שתעצב את חזון המועצה ותכניותיה לשנים הקרובות: "אני קורא בפנייתי זו לתושבים שעדיין לא נרשמו ורואים עצמם כמי שיכולים לתרום ולהירתם לעשייה"

פורסם בתאריך: 18.12.18 15:53

     

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו מתחיל לעבוד. בשבוע שעבר הוא נכנס לתפקידו ואמש התקיימה ישיבת המועצה הראשון בראשותו בהם נכנסו לתפקידם חברי המועצה החדשים ומונו בכירי המועצה.

השבוע, לאחר שרביבו התחבר למנגנוני המועצה הגיעה השעה גם להתחיל לעבוד. "יש לנו עבודה רבה" אמר רביבו מאז שניצח בבחירות וידע למה הוא מתכוון.

רביבו הקים לאחרונה את פורום המאה והכוונה היא למאה הימים הראשונים מאז היכנסו לתפקיד בו הוא מבקש מתושבי המועצה בעלי ניסיון וידע לתררום ולהציע לראשי המועצה הצעות בנושאים שונים לפיתוח המועצה. "ההון האנושי הקיים במועצה הוא היתרון העצום שלנו ולכן השיתוף של כלל האנשים בעלי הידע והניסיון הוא הכרחי" כתב רביבו לעובדי ותושבי המועצה והוסיף "מסיבה זו אני רואה חשיבות רבה בעבודת הפורום שאותו ירכז מטעמי רונן ליבנה". את הרעיון להקמת הפורום הגה יחד עם רונן ליבנה במהלך תקופת הבחירות.

רונן ליבנה, איתמר רביבו וגיל תימור

רונן ליבנה, איתמר רביבו וגיל תימור

רביבו ציין כי הפורומים השונים אינם באים במקום עבודת המועצה, אך נדרשת מעורבות חיונית מצד הציבור. "רק בשיתוף מלא ואמיתי בין כלל המעורבים נוכל להגיע לבניית תכניות וחזון התואמים את חלומותינו, אבל הינן גם ברות יישום ממשי בלוח זמנים הגיוני. התנהלות שקופה ומשתפת של כולנו תביא לתוצאות הטובות ביותר".

 

לבנה שכאמור מונה למרכז "פורום המאה", ציין כי התכנית היא לכנס פורומים בנושאים הבאים: שירות לתושב, חינוך, רווחה, קהילה  (צעירים, גיל שלישי ותרבות), פיתוח עסקי, תיירות, חקלאות, מושבים, ספורט, ביטחון, תברואה ותשתיות. "זו אינה רשימה סגורה ובהחלט ייתכן ויהיו פורומים נוספים וכן כאלו שיאוחדו" מסר היום לבנה והוסיף "בנוסף לנציגי הציבור יהיו כמובן חברים בפורומים השונים, חברי מליאה ואנשי מקצוע מהמועצה, איש איש בתחומו".

אחרי הניצחון צריך להתחיל לעבוד. איתמר רביבו בנאום הניצחון.

תושבי חוף אשקלון המעוניינים להצטרף יוכלו ליצור קשר בדוא"ל או ברישום מקוון עד ליום חמישי 20.12.18:
[email protected]

ניתן לפנות גם על ידי מילוי טופס מקוון בקישור הבא:
https://goo.gl/forms/P7Z7zIYUFZemSL8U2


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר