פרגון מעביר לרביבו את מפתח. צילום: יאיר הרוש
פרגון מעביר לרביבו את מפתח. צילום: יאיר הרוש

חוף אשקלון: אדוני ראש המועצה, איתמר רביבו

מפתחות לשכת ראש המועצה הועברו לידיו של הזוכה בבחירות. ראש המועצה לשעבר פרג'ון: "ראיתי בתפקיד ראש המועצה מעין משכון שקיבלתי מהציבור, אותו הייתי צריך לשמור, לטפח ולהעצים. כעת, כשהציבור ביקש את המשכון בחזרה, אני מעביר אותו למי שהציבור בחר בו". רביבו: "באתי לעבוד קשה למען המועצה ולמען התושבים"

פורסם בתאריך: 12.12.18 20:14

     

21 ימים לאחר שבניגוד לתחזיות הצליח לגבור על יריבו דודי סעדה, נכנס היום עו"ד איתמר רביבו לתפקידו כראש המועצה האזורית חוף אשקלון. רביבו הוא ראש המועצה השישי של המועצה.

רביבו התיישב לראשונה על כס ראש המועצה בלשכה. ראש המועצה היוצא, יאיר פרג'ון, איחל לו הצלחה רבה בהנהגת המועצה והעביר לו את מפתחות הלשכה ומבחינתו סיים 11 שנות כהונה כראש מועצה בשתי קדנציות בין השנים 2007-2018.

רביבו בן ה-36 הקים משרד עו"ד הנושא את שמו באשדוד. הוא נשוי לקרן, ממפונות גוש קטיף, עו"ד במקצועה העובדת כעת כעוזרת משפטית בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. לאיתמר וקרן חמישה ילדים: אורי, תמר, איתן, יוסף ואחיה והם מתגוררים בבאר גנים, הישוב הצעיר ביותר במועצה. לפני שבנה את ביתו בבאר גנים, התגוררה המשפחה בניצן, שם שימש רביבו כיו"ר ועד מקומי.

כזכור, תוצאות הבחירות בסיבוב הראשון הובילו לכך שיתקיים סיבוב שני. ראש המועצה היוצא, יאיר פרג'ון, פינה את הזירה לשני המועמדים הצעירים רביבו ודודי סעדה. לאחר שבועיים התקיים הסיבוב השני ובסיומו, כאמור בניגוד לכל התחזיות, ניצח רביבו.

לאחר היבחרו לראשות המועצה אמר רביבו: "בפנינו בחוף אשקלון ניצבים אתגרים גדולים בכל התחומים, ביטחוניים, כלכליים, חברתיים ואחרים ואני מתחייב להנהיג במשמרת שלי את חוף אשקלון לדרך חדשה". רביבו קיים בשלושת השבועות האחרונים, טרם כניסתו לתפקיד, שיחות עם מנהלי מחלקות ואגפים במועצה. היום בצהריים קיימו פרג'ון ורביבו פגישת עבודה מסכמת במהלכה איחלו הצלחה אחד לשני.

"העברת המפתח היא יותר מביטוי, היא אמיתית. היום נפגשתי עם איתמר רביבו ראש המועצה הנכנס והעברתי לו את מפתח לשכת ראש המועצה" מסר היום ראש המועצה היוצא פרג'ון  כמו כן, השארתי על השולחן חוברת ובה סיכומי נושאים ופרויקטים שטופלו באופן אישי על ידי לאחר שסקרתי בפני ראש המועצה הנכנס, מר רביבו, את הנושאים. כמו כן, הוספתי ובמידה ודבר מה לא יהיה ברור, אשמח לסייע".

פרג'ון כאמור מסיים תקופה של למעלה מעשר שנים שבהן הנהיג את המועצה, את עובדיה, את תושביה בתקופות שיזכרו לתושבי המועצה שנים רבות ויכתבו על דפי ההיסטוריה של מדינת ישראל: תקופות הקאסמים, המנהרות, בלוני התבעה, המבצעים הצבאיים מול הפלסטינים ברצועת עזה והחדירות מרצועת עזה. פרג'ון גם ביצע את רוב עבודת הקמת ישובי הקבע למפוני גוש קטיף.

 

היום הוא עשה סיבוב אחרון במסדרונות המועצה בתור ראש עיר. "במהלך היום ביקרתי בכמה מחלקות במועצה ונפרדתי מהעובדים. המסר העיקרי שהעברתי הוא שתפקיד ראש מועצה הינו שליחות אמיתית וכל השנים ראיתי בזה מעין משכון שקיבלתי מהציבור, אותו הייתי צריך לשמור, לטפח ולהעצים" מספר פרג'ון והוסיף "כעת, כשהציבור ביקש את המשכון בחזרה, אני מעביר אותו למי שהציבור בחר בו. מכאן אני מבקש למסור תודה לכל העובדים החרוצים והנדיבים שנתנו מעצמם לטובת השירות לתושב וכמובן למשפחתי היקרה, שבמשך 11 שנים האחרונות חשו בהיעדרי ועתה אוכל טיפ טיפה להשיב ולפצות אותם. אני מבקש למסור ברכות והצלחה למר איתמר רביבו עם היכנסו לתפקיד מאתגר ותובעני ומלא סיפוק".

חתן המעמד, האיש שמעתה לפחות בחמש השנים הקרובים יקרא כבוד ראש המועצה, איתמר רביבו התרגש מהשלב שהופך אותו לבעל האחריות הכבדה על גורל האזור וישוביו. "אני מלא הערכה על הזכות שהעניקו לי תושבי חוף אשקלון לשרת אותם. באתי לעבוד קשה למען המועצה ולמען התושבים וקיימת עבודה רבה לפנינו. אני חי את התושבים, היעד שלי שחוף אשקלון תהפוך בחמש השנים הקרובות למועצה מובילה בכל תחומי החיים".

במסדרונות המועצה תלויות תמונותיהם של ארבעת ראשי המועצה הקודמים: אברהם בר – מנחם, ניסן רזניק, יהודה רוטשילד ושמעון כהן. השבוע התווספה גם תמונתו של ראש המועצה החמישי, יאיר פרג'ון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר