מנהל מתנ"ס חוף אשקלון יוסי דהרי בפגישת ההיערכות. צילום: יאיר הרוש

נערכים ל'חוג לכל ילד' בחוף אשקלון

מתנ"ס המועצה האזורית חוף אשקלון נערך ליישום תכנית "חוג לכל ילד" של משרד החינוך. בשבוע שעבר התקיימה פגישת עבודה מקצועית עם החברה למתנ"סים במועצה. מנכ"ל המתנ"ס, יוסי דהרי: "זו יוזמה מבורכת אשר תסייע להרחיב את היצע החוגים וכן כמות המשתתפים בחוגים תוך יצירת מענה חיובי לבילוי בשעות הפנאי וחינוך למצוינות"

פורסם בתאריך: 10.12.18 13:29

     

על רקע המתיחות הביטחונית בעוטף עזה בחודשים האחרונים, הודיע לאחרונה שר החינוך נפתלי בנט כי בשנה הקרובה תיכנס לתוקפה תכנית "חוג לכל ילד" לילדי עוטף עזה.

"למצב הביטחוני המתוח בדרום בחודשים האחרונים יש השפעה על חיי התלמידים ולכן, בשנת הלימודים הקרובה, אנחנו נעניק לתלמידים הפוגה בשעות אחר הצהריים ונעניק חוג לכל ילדי הדרום בכיתות ד'-ה' כדי להעשיר את התלמידים ולאפשר להם פעילות חווייתית", הודיע שר החינוך.

יוסי דהרי, מנכ"ל המתנ"ס במועצה הסביר כי במסגרת התכנית ולפי משרד החינוך, בשנת הלימודים הקרובה יעניקו חוגים לאחר שעות הלימודים בסכום של 200 שקלים ל-33 מפגשים. החוגים יינתנו בתחום מדעים, אומנות, מוסיקה וספורט. בישיבה שהתקיימה השבוע עם נציגי החברה למתנ"סים (מפעילת התוכנית) הוסבר מתווה התוכנית וצוות המתנ"ס נערך להפעלתה ברחבי המועצה.

"זו יוזמה מבורכת אשר תסייע להרחיב את היצע החוגים וכן כמות המשתתפים בחוגים תוך יצירת מענה חיובי לבילוי בשעות הפנאי וחינוך למצוינות" מסר דהרי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר