עו"ד איתמר רביבו
עו"ד איתמר רביבו

אדוני ראש המועצה, איתמר רביבו

הציבור אמר את דברו: 427 קולות זה הפער בין רביבו לסעדה במירוץ רווי יצרים וסוער. במטה רביבו חגגו אמש, סעדה איחל בהצלחה לרביבו וגם יאיר פרג'ון כבר הכין לו רשימת מטלות ארוכה

פורסם בתאריך: 21.11.18 09:54

     

לאחר מערכת בחירות סוערת ורוויית יצרים החליטו תושבי המועצה האזורית חוף אשקלון כי איתמר רביבו יעמוד בראש המועצה בחמש השנים הקרובות. אמש, לאחר שהמשקיפים מטעם שני המתמודדים מסרו את תוצאות הספירה הראשונה שנעשתה מיד בתום ההצבעה, החלו התוצאות להגיע למטות.

ככל שנאספו תוצאות, קריאות השמחה במטה הבחירות של רביבו בבת הדר גברו. בעוד הקלפיות מגיעות לספירה השניה בחדר הישיבות של המועצה במטה רביבו כבר החלו החגיגות.

Опубліковано ‎איתמר רביבו‎ Вівторок, 20 листопад 2018 р.

ועדת הבחירות המשיכה את הספירה בחדר הישיבות של המועצה בבת הדר עד לפתק האחרון ובסוף הערב הוכרזו התוצאות:

תוצאות הבחירות הרישמיות

427 קולות מפרידים בין רביבו לסעדה.

מי שניסה לחזות את התוצאות בהתאם למהלכים הפוליטיים שעשו שני המועמדים היה משוכנע שסעדה שכבר מתחילת הדרך קיבל את תמיכתם של שר האוצר, משה כחלון ושל שר הכלכלה אלי כהן ממפלגת 'כולנו' יוכל לגבור על רביבו. סעדה אף קיבל חיזוק משמעותי לכאורה כשצירף לשורותיו את מהמתמודד יריב קלרמן שהשיג בסיבוב הראשון למעלה מ-17% וקרא לתומכיו להצביע לסעדה. חיזוק נוסף לכאורה קיבל סעדה מראש המועצה היוצא יאיר פרג'ון שהשיג למעלה מ-25% מסך הקולות הכשרים בסיבוב הראשון ובימים האחרונים פרסם פעם אחר פעם קריאות לתמוך בסעדה בסיבוב השני.

לכאורה היה ניתן לצפות שסעדה ינצח בפער גדול אלא שאמש התברר שכל אלה לא עזרו לסעדה. מצביעי פרג'ון וקלרמן החליטו לבדם במי להצביע, או יותר נכון במי לא להצביע ברגע האמת.

מערכת הבחירות בחוף אשקלון ידעה מתיחויות, יריבויות והשמצות. הרשתות החברתיות וקבוצות הוואטסאפ המקומיות ואפילו המשפחתיות געשו ורעשו.

מצד אחד היה ניתן לראות את סעדה שמנהל קמפיין נרחב ומושקע. בסרטונים שהעלה ובקובצי השמע שהפיץ כמעט מידי יום לפעיליו ולתושבי המועצה הוא נשמע רהוט ונינוח ונראה כאילו הוא צועד בבטחה אל תפקיד ראש המועצה.

מצד שני פעל רביבו בשטח בפשטות ומתוך אמונה תמימה ביכולותיו להצעיד את המועצה בדרכה החדשה. הוא גייס אליו בשבועיים האחרונים את גיל תימור מכרמיה כסוג של מענה לשני התומכים החדשים שגייס אליו יריבו. בסרטונים שהוציא ניתן עדיין לראות את ההתרגשות שלו מעצם המעמד מול המצלמה.

ואולי זה דווקא מה שחיבר אליו את מאות ממצביעי פרג'ון וקלרמן שעשו את השינוי. בסיבוב הראשון הפער בין השניים עמד על 123 קולות. הפעם הפער עמד 427 קולות שהם יותר מפי 3 ביחס לסיבוב הראשון.

עוד בטרם הסתיימה ספירת הקולות החלו החגיגות במטה הבחירות של רביבו כאשר האחרון מגיע סמוך לחצות למטה ומתקבל על ידי מאות הפעילים בתשואות. רביבו הנרגש בירך "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", הכריז כי הוא ראש המועצה של כולם וכי יש לו עבודה רבה ושליחות למען תושבי המועצה וביקש להודות למשפחתו ולפעיליו.

תומכים, פעילים, מתנדבים שותפים לדרך ומעל הכל תושבי חוף אשקלון היקרים כולם.בדחילו וברחימו ובתחושה גדולה של אחריות אני…

Опубліковано ‎איתמר רביבו‎ Вівторок, 20 листопад 2018 р.

במטה סעדה נאלצו להתמודד עם התוצאות שלהן לא ציפו. סעדה פרסם בבוקר שלאחר היוודע התוצאות פוסט ובו הוא מבקש להודות לפעילים שלקחו איתו חלק במסע ואף איחל הצלחה לרביבו.

אני מודה מקרב לב לכל מי שלקח איתי חלק במסע המופלא הזה שעברנו. כמובן שאנו מכבדים את הכרעת הבוחר, ומאחלים הצלחה לאיתמר רביבו, ראש המועצה החדש.תודה לכם.

Опубліковано ‎דודי סעדה‎ Вівторок, 20 листопад 2018 р.

גם ראש המועצה היוצאת שיעביר בעוד פחות מחודש את השרביט באופן רשמי לרביבו פרסם פוסט ארוך וכמעט מייגע על הההכרעה הדרמטית.

לכבוד: מר איתמר רביבו. ברכות רבות על זכייתך בבחירות לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון . בזכייתך כראש המועצה ה-6, …

Опубліковано ‎יאיר פרג'ון‎ Вівторок, 20 листопад 2018 р.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר