סעדה ורביבו - ראש בראש
סעדה ורביבו - ראש בראש

עכשיו זה רשמי: הסיבוב השני בחוף אשקלון יתקיים בשלישי הקרוב

שר הפנים החליט לאחר התייעצות עם וועדת הפנים של הכנסת כי אין סיבה להאריך את הדחיה והסיבוב השני יתקיים שבוע בדיוק לאחר מועדו המקורי

פורסם בתאריך: 16.11.18 09:02

     

תרשמו את התאריך וזה למעשה בדיוק שבוע ימים לאחר שהתקיים הליך הסיבוב השני בכל יתר הרשויות שלא הייתה בהן הכרעה ביום הבחירות הארצי.

הבחירות לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון יתקיימו ב 20/11/18. כך החליט אמש שר הפנים אריה דרעי לאחר התייעצות עם וועדת הפנים של הכנסת.

כזכור בעקבות ההסלמה הביטחונית ששררה בגזרת הדרום ובעיקר בעוטף עזה, הוחלט על דחיית הסיבוב השני בבחירות למועצה האזורית.

לקראת הסיבוב השני נמשכה המתיחות בין שתי מחנות המתמודדים דודי סעדה ואיתמר רביבו. אלא שעם תחילת ההסלמה הביטחונית הופנתה תשומת הלב בישובי המועצה למצב הביטחוני יותר מאשר לשאלת זהותו של מי שינהיג את המועצה בחמש שנים הבאות.

סעדה, אומרים במטהו, התאושש מהר מדחיית הבחירות. “במסע בין היישובים השונים במועצה דאגו סעדה ואנשיו לכל מה שקשור לרווחת התושבים. בין יום שני לשלישי הספיק דודי לבקר בכל אחד מ-21 יישובי המועצה, יחד עם שותפו יריב קלרמן. בנוסף קיימו סעדה וקלרמן ישיבת עדכון עם ראש המועצה יאיר פרג’ון. מרגש לראות את הכוחות של התושבים שלנו, העמידה האיתנה שלנו בימים אלו היא זו שמאפשרת לחיילי צה”ל לאפשר את השקט במחוזותינו. החיבוק הגדול שאנו מקבלים מכל רחבי הארץ מחמם את הלב. ההזמנות לאירוח ולהפגה והדאגה לשלומנו מסמלות בעיניי את ישראל היפה ומזכירות לנו שביחד יש לנו תקווה”, מסר סעדה.

לצד הממלכתיות ידע סעדה גם לדרוש מהממשלה פעולה תקיפה בעזה. “לא ניתן להשלים עם שגרה כזו”, אמר בריאיון לערוץ 2 ביום שלישי בבוקר. “זה חשוב הרבה יותר מהבחירות”.

גם רביבו מצדו הביע תמיכה מלאה בצעד של משרד הפנים תוך שהוא מציין כי מה שחשוב בימים של הסלמה זה לא בחירות אלא ביטחון התושבים, “ההחלטה שהתקבלה על ידי משרד הפנים נכונה ביותר בעת הזו. בעתות של מלחמה, שבה תושבי המועצה נמצאים במרחבים מוגנים ולא יכולים לנהל שגרת חיים רגילה, לא מקיימים בחירות ובכלל לא מתעסקים בבחירות. בעתות שכאלה אנחנו מאוחדים סביב דבר אחד בלבד: שמירה על ביטחון התושבים”.

בימי ההסלמה סייר רביבו ברחבי המועצה ושוחח עם תושבים. “ביומיים האחרונים סיירתי ביישובי העוטף, בשטחים החקלאיים, בבתים שניזוקו, הייתי עם התושבים, שוחחתי גם עם כאלה שהעתיקו מושבם עד שתהיה רגיעה”, סיפר רביבו. “אני חייב לומר שאני גאה בקהילה שלנו, בתעצומות הנפש, בחוסן האזרחי, בשמירה על הביטחון האישי. עוד רבה העבודה. בהיכנסי לתפקיד ראש המועצה אני מתכוון למפות את צורכי היישובים לזמן חירום ולטפל בהם. ביטחון התושבים קודם לכול”.

בנוגע לבחירות אמר רביבו, “אל לנו להישאר אדישים. בואו נממש את חובתנו הדמוקרטית לצאת ולהצביע. אשמח לקבל את תמיכתכם”.

ביום שלישי יפתחו הקלפיות בשעה 13:00 ויסגרו בשעה 22:00 (בכרמיה, זיקים וגברעם ייסגרו בשעה 20:00).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר