דרך משותפת. יריב קלרמן ודודי סעדה
דרך משותפת. יריב קלרמן ודודי סעדה

חוף אשקלון | פרג’ון וקלרמן הודיעו: תומכים בדודי סעדה לראשות המועצה

יריב קלרמן, שהגיע למקום הרביעי בבחירות לראשות מועצת חוף אשקלון, הודיע השבוע כי הוא תומך במועמדותו של דודי סעדה לראשות המועצה. גם ראש המועצה היוצא יאיר פרג’ון הביע תמיכה בסעדה, בין השאר “בגלל קמפיין בחירות נקי והוגן”

פורסם בתאריך: 9.11.18 10:58

     

בשבוע שעבר התקיימו הבחירות לראשות מועצת חוף אשקלון. כזכור, ראש המועצה המכהן יאיר פרג’ון הודח מתפקידו, וביום שלישי הקרוב יתמודדו דודי סעדה ואיתמר רביבו על הזכות להחליפו בתפקיד.

מי שהגיע למקום הרביעי במרוץ וכאמור חבר השבוע לסעדה הוא יריב קלרמן בן קיבוץ יד מרדכי. קלרמן, שהחליט להתמודד לראשות המועצה לפני כארבעה חודשים בלבד, הגיע להישג מרשים כשגרף 18 אחוזים מקולות המצביעים. הוא בן 47, נשוי ואב לארבעה, סא”ל במילואים בתפקידי לחימה, לשעבר מפקד גדוד בחטיבה הצפונית באוגדת עזה. הוא שימש בעבר מנהל הקהילה בקיבוץ יד מרדכי וכמזכיר קיבוץ דורות במועצה האזורית שער הנגב.

"עשייה משותפת יחד". יריב קלרמן

בעמוד הפייסבוק שלו הציג סעדה את החיבור: “החלטנו ללכת יד ביד וכתף אל כתף במטרה להוביל את המועצה לעתיד טוב יותר. אין לי ספק שמכפלת הכוח הזו תוביל לניצחון לא רק בבחירות אלא גם במאבק על עתיד חוף אשקלון, ההסכם נעשה בשקיפות ויוצג לציבור. אמליץ למליאה על יריב כסגן ראש המועצה”.

הסכם יריב קלרמן

תושבי חוף אשקלון היקרים, שמח לבשר לכם על איחוד משמעותי וחשוב שנחתם היום בינינו לבין יריב קלרמן. איחוד שיתרום רבות להגשמת החזון המשותף שלנו לעתיד טוב יותר לחוף אשקלון. מעתה, יריב הוא שותף שלנו לדרך, ואני מודה לו על ההחלטה החשובה שעשה. בימים הקרובים נחשוף את ההסכם שנחתם עמו לעיני הציבור, הכולל גם התחייבות שלי להמליץ למליאת המועצה למנותו לסגן ראש המועצה. יריב הוא האדם הראוי ביותר לתפקיד הזה, ואני משוכנע שיתרום רבות מהניסיון, הידע, והיכולות שלו לקידומה ופיתוחה של המועצה שלנו.

Опубліковано ‎דודי סעדה‎ Неділя, 4 листопад 2018 р.

“יש מקום רב לעשייה משותפת ביחד”, התייחס קלרמן לחיבור בין השניים. “אני קורא לכל תושבי המועצה: בואו הצטרפו אלינו על מנת שנוביל את המועצה שלנו לעתיד טוב יותר”.

עוד תמיכה משמעותית שעשויה לחזק מאוד את סעדה היא התמיכה שקיבל מראש המועצה יאיר פרג’ון ,”בהמשך לדיונים רבים שקיימנו, לאחר בחינת מכלול ההיבטים, מצאתי כי נכון בעת הזאת לתת תמיכה למר דודי סעדה לראש המועצה”, כתב פרג’ון לתומכיו. בהמשך הסביר פרג’ון כי החליט לתמוך בו, גם בעקבות הקמפיין הנקי שניהל סעדה.

יאיר פרג'ון. צילום: אורי קריספין

יאיר פרג'ון. צילום: אורי קריספין

סעדה מתייחס לשמועות

במקביל, בעקבות גל שמועות המופצות נגד סעדה, החליט סעדה שבוע לפני הבחירות להתייחס לנושא בצורה ישירה. “מרגע שהכרזתי על כוונתי להתמודד לראשות המועצה, החלו להפיץ עליי שמועות שנועדו לפגוע בסיכויים שלי לזכות באמון הציבור במועצה”, טען סעדה. “מה לא אמרו עליי: הוא לא גר במועצה, אין לו השכלה, הוא מחובר לעבריינים, הוא בכלל לא מנכ”ל. עשו את זה מועמדים חלשים שחשבו שאם הם יכפישו אחרים, הם יתחזקו. הם מצאו מועמד חזק מאוד, שמקבל תמיכה אדירה מתושבי המועצה. לקראת הסיבוב השני היריבים החליטו להחריף את הטון, וכבר מפיצים מכתבים והודעות הכוללות מידע שקרי, בתקווה שכך יכריעו את הבחירות. אני יודע מי עומד מאחורי קמפיין ההשמצות הזה, ואני גם יודע שהוא מסתתר מאחורי תדמית של לכאורה מישהו שמנהל קמפיין נקי. לצערי, הוא משקר. אני משוכנע שבסיבוב הבחירות השני הציבור יוכיח לאותו מתמודד שהפוליטיקה הישנה, ההשמצות הזולות והשקרים, כבר לא עובדים”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר