רונן ליבנה, איתמר רביבו וגיל תימור
רונן ליבנה, איתמר רביבו וגיל תימור

חוף אשקלון | רביבו נערך לסיבוב השני: זוכה לתמיכה מגיל תימור

עו”ד איתמר רביבו סיים את הסיבוב הראשון של הבחירות כשהוא במקום הראשון. גיל תימור הודיע על תמיכה וימונה לסגן ראש המועצה

פורסם בתאריך: 9.11.18 10:59

     

עו”ד איתמר רביבו, המתמודד לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון, גרף בסיבוב הראשון את המקום הראשון עם 29% מקולות המצביעים. כזכור, לפני הסיבוב הראשון זכה רביבו לתמיכה מצד רונן ליבנה שפרש מהמרוץ. שילוב הכוחות הזה הפך את רביבו למועמד המוביל. “פתחתי את הבוקר בשיחות טלפון שלא פסקו, ברכות מתומכים ופניות של תושבים שרוצים לקחת חלק בפעילות המטה שלי לקראת הסיבוב השני”, סיפר רביבו.

מסמן את היעד. רונן ליבנה בכניסה למועצה האזורית

כעת, לאחר ההישג, זוכה רביבו לתמיכה נוספת מצדה של אחת הדמויות הידועות במועצה: גיל תימור. תימור, מנהל עסקי, המתגורר בקיבוץ כרמיה, הוא סא”ל במילואים ומג”ד בצנחנים. בבחירות הקודמות הוא התמודד לראשות המועצה. “בחרתי לקחת אחריות ולייצג את תושב העוטף וקיבוצי המועצה מול המועצה ואיתמר”, אמר תימור בעת החתימה.

תמיכה נרחבת של הקיבוצים.גיל תימור מונה לסגן ראש המועצה ללא שכר הממונה על תחום הקיבוצים וישובי העוטף.עוד ועוד שותפים מצטרפים לתמיכה באיתמר רביבו לראשות המועצה.הצטרפו אלינווביחד ננצחאיתמר רביבו

Опубліковано ‎איתמר רביבו‎ Неділя, 4 листопад 2018 р.

“אנחנו נמצאים בעיצומו של מהלך אחדות במועצה. אין יותר אנחנו ואתם, כולנו משפחה אחת”, אמר רביבו. “יש סיכום ביני לבין גיל תימור, הוא ימונה לסגן ראש המועצה ללא שכר ועם סמכויות על תחום עוטף עזה והקיבוצים. אני בטוח שכולנו, אני גיל ורונן, כולנו ביחד נדע לתת מענה אמיתי לכלל הצרכים של תושבי המועצה”.

רביבו מוסיף כי חרט על דגלו את ערך השמירה על האינטרס הציבורי כערך עליון ולא כסיסמת בחירות, “היושרה שלי וההתמודדות עם לחצים מבעלי עניין כאלה ואחרים הופכים את ההתמודדות שלי למורכבת יותר. עם זאת, אני עומד בפרץ ולא מוכן להיכנע, המחויבות שלי כלפי הציבור היא טוטאלית”, הוא אומר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לדברי רביבו, עם הניצחון בסיבוב הראשון החל סחף אדיר של תומכים לכיוונו מכל הקהילות ומכל המגזרים וכי הוא מקדיש שעות ארוכות מהיממה במפגשים עם התושבים, “אין תחליף לקשר אישי ופגישה פנים מול פנים”, מסר רביבו. “אני לומד מהשטח אודות הצרכים והאתגרים של כל קהילה וקהילה. אני קורא לתושבי חוף אשקלון: תגיעו ביום שלישי 13.11, תבחרו ותשפיעו על אופי חייכם בחמש השנים הבאות, זה חשוב”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר