סעדה ורביבו - ראש בראש
סעדה ורביבו - ראש בראש

חוף אשקלון: בצהריים יפתחו קלפיות הסיבוב השני

אקורד הסיום לבחירות 2018 היום בחוף אשקלון. לאחר דחייה של שבוע בעקבות ההסלמה הבטחונית מגיעים היום רביבו וסעדה ליישורת האחרונה לאחר מסע בחירות רווי יצרים

פורסם בתאריך: 20.11.18 08:03

     

שלושה שבועות לאחר הדחתו של ראש המועצה המכהן ואי ההכרעה באשר לזהותו של ראש המועצה האזורית חוף אשקלון הבא יוכלו היום בעלי זכות ההצבעה תושבי חוף אשקלון להכריע סופית.

כזכור, בסיבוב הראשון עו"ד איתמר רביבו הצליח קיבל את קולותיהם של 29% מהמצביעים אחריו דודי סעדה עם 28% ויאיר פרג'ון עם 25% שכאמור השאיר אותו מחוץ למירוץ. מאז היוודעו תוצאות הבחירות שני המועמדים עושים כל שלאל ידם כדי להגיע לסיבוב השני כשידם על העליונה.

נתוני ההצבעה הסופיים בסיבוב הראשון בחוף אשקלון

תומכיו של סעדה טענו כי התוצאות מוכיחות את הכח הגדול, לדבריהם, של סעדה שללא חיבור לאף מועמד הגיע להישג של פער של 123 קולות בלבד מרביבו.

עו"ד איתמר רביבו שכמה ימים לפני הבחירות הפתיע בחיבור המבריק עם מי שרק כמה ימים קודם לכן הסיר את מועמדותו לראשות המועצה, סא"ל במיל' רונן לבנה ובזכותו עלה לסיבוב השני, נאלץ להתמודד כעת עם סעדה המשודרג.

"זו דרכם אין מה לעשות אנחנו הגענו להישג אדיר לבד בלי הכפשות ורק איתכם. מבחינתי אנחנו מנצחים. מי שלא הבין את זה כדאי שיבין. אנחנו מנצחים בכל המערכה הזו ויש לנו עוד שבועיים לנצח שוב" אמר סעדה לפעיליו בקטע קולי שהפיץ להם.

אל סעדה הצטרף המועמד יריב קלרמן, תושב יד מרדכי שהגיע למקום הרביעי עם 18% מהמצביעים, שעל פי ההערכות בעיקר מקרב חברי הקיבוצים במועצה. קלרמן, קיבל את תפקיד סגן ראש המועצה במקרה שסעדה ייבחר לתפקיד.

יום הבחירות

בוקר טוב לכל תושבי מועצת חוף אשקלון. מזמין אתכם היום לקחת חלק בחגיגה הדמוקרטית שלנו עם פתיחת הקלפיות בשעה 13:00. חשוב להגיע ולהצביע. ההצבעה היא על העתיד שלנו ושל הילדים שלנו, ורק אתם תקבעו איך הוא יראה בחמש השנים הבאות. שימו פתק של דודי סעדה בקלפי וניצור לנו יחד עתיד נפלא.

Опубліковано ‎דודי סעדה‎ Понеділок, 19 листопад 2018 р.

כתגובה לחבירה של קלרמן עם סעדה פרסם רביבו פוסט תחת הכותרת "אותי לא סוחטים" בו הוא מתאר כי נפגש עם קלרמן לפני שחבר לסעדה ובמהלך המשא ומתן ביקש ממנו קלרמן לקבל תפקיד "סגן ראש מועצה עם סמכויות של ראש ממשלה", כך על פי רביבו.

"כך לא ניתן לנהל מועצה". הפוסט של רביבו

אחרי קלרמן מתברר שגורם משמעותי יותר במועצה תומך גם הוא בסעדה: ראש המועצה המכהן עדיין, יאיר פרג'ון הוציא לפעיליו הודעה ובה הוא מודיע שהוא תומך בסעדה. "לאחר בחינת מכלול ההיבטים, מצאתי: כי לעת הזו, אני מעביר את תמיכתי, למר דודי סעדה לראשות המועצה חופא"ש. אבקש להדגיש, תמיכתי זו היא ללא שום דרישות ותנאים. חברי הטובים, אנשי גיבורי החייל. נביט תמיד קדימה אל השמש העולה. וזכרו תמיד :"הכרת הטוב" ו"חברים לא שוכחים חברים".הם ערך בר-קיימא ולאורם נלך".

רביבו מצידו לא נשאר חייב ולפני שבועיים גייס לשורותיו את גיל תימור, מרכז המשק של קיבוץ כרמיה שהיה כבר בעבר חבר מועצה. תימור חתם עם רביבו על הסכם לפיו יקבל את תפקיד סגן ראש המועצה ללא שכר ויהיה אחראי על הקיבוצים ויישובי עוטף עזה.

בואו נעצור הכל

תושבי חוף אשקלוןאני חייב לעצור לרגע את מסע הבחירות הזה לשתף אתכם.באמת שחשבתי שראיתי הכל.חברים, צר לי שאתם צריכים לחוות את האמירות האלה בתקופה האחרונה.מתנהל נגדי קמפיין שלם של השמצות חסרות בסיס, לוקחים את הכיפה שעל ראשי ומשתמשים בה על מנת להפחיד אתכם, על מנת לשקף לכם מצג שווא.מספרים לכם שחתמתי על הסכם עם רונן ליבנה, על אף שפרסמתי בצורה השקופה ביותר שאין כל הסכם כזה.מפחידים אתכם שאסגור את המרכז המסחרי במבקיעים בשבת.מפרסמים מכתבים והודעות מכוונות לקהלים שונים במועצה על מנת להפחיד אתכם.אני פה כדי לעצור את זה !אני באמת לא יודע מי הם אותם יועצי אחיתופל שמובילים את הקמפיין הזה, את ההשמצות והבדיות, זה נקרא ללכת נמוך, זו סטייה מהאמת !זו לא אחדות, זו פלגנות לשמה !!!קם צבא שלם של חיילים שעומדים דום לכל הזייה, מוצאים פייק ניוז אודותיי ואודות פעיליי, ולאחר מכן מעמידים פני תמימים ונהנים מפוסטים מרגשים על השמצות.הציבור בחוף אשקלון חכם ומבין היטב מה קורה פה.בחרתי לשנות את הזירה הפוליטית !בחרתי לאחד את תושבי חוף אשקלון !!בחרתי לשמור אך ורק על האינטרס הציבורי !!!בחרתי לייצר חיבורים מתוך עוצמה ושותפות אמיתית.לא להיכנע לבעלי אינטרסים !לא להיכנע לבעלי עיניין ואינטרס אישי !אני יודע שבחרתי נכון.מישהו פה התבלבל, הכיסא הוא לא מה שחשוב. לא עושים הכל, על מנת לשבת על כיסא ראש המועצה. זו לא טובת הציבור וזה לא מה שהציבור רוצה. הדבר החשוב הוא שביום שלמחרת ניתן יהיה לתפקד ולהוביל את המועצה.להפוך את חוף אשקלון למקום טוב יותר ולא להיות נתון לגחמות של אף אחד.חברים, בואו נבחר באחדות אמיתית ומקדמת את הקהילות. שימו את רעשי הרקע בצד.אני בחרתי לעשות את הדבר נכון.בואו תבחרו גם אתם !

Опубліковано ‎איתמר רביבו‎ Субота, 10 листопад 2018 р.

במהלך השבועיים יצאו רביבו וסעדה לקרב מאסף, מרתון חוגי בית לפחות שני חוגי בית בכל ערב בישוב אחר במועצה. ובעידן הנוכחי נדרשת גם הזנה שוטפת על הרשתות החברתיות בסרטונים, פוסטים ותמונות תוך כדי מענה נכון ואפקטיבי לתגובות של גולשים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ביום שני שעבר, בשיאה של גל ההסלמה האחרון החליט שר הפנים לדחות את מועד הסיבוב השני שהיה אמור להתקיים למחרת. בסוף השבוע האחרון הודיע משרד הפנים כי השר בהתייעצות עם ועדת הפנים של הכנסת לקיים את הסיבוב השני היום.

הקלפיות תפתחנה בשעה 13:00 בצהריים ותסגרנה בשעה 22:00. בקלפיות בהן כמות בעלי ההצעה נמוכה (כרמיה, גברעם, ניצנים וקלפי מס' 2 בברכיה) תינעל ההצבעה בשעה 20:00.

קלפיות החיילים לא תפתחנה כמו בסיבוב הראשון וכל חייל תושב המועצה יהיה זכאי להשתחרר מיחידתו בכדי להגיע ולהצביע בקלפי במקום מגוריו.

הלימודים בבתי הספר ניצני קטיף (ניצן) ובאר גנים יסתיימו בשעה 11:45 בעקבות הצבת הקלפי בתוך המוסד.

לאחר שרק שניים מהמתמודדים נותרו במערכה ובהתחשב בכך שכבר עברו 3 שבועות מיום הבחירות הראשון נראה שהלהיטות להגיע להצביע בקרב התושבים ירדה וההערכה היא שאחוזי ההצבעה שבסיבוב הראשון עמדו על למעלה מ 76% יצנחו, דבר שיקשה על הנסיונות לחזות את התוצאות מראש.

המועמדים יצטרכו לזהות את הקלפיות בהם הם קיבלו אחוזי הצבעה גבוהים והחל מפתיחת הקלפיות לעורר ולהמריץ את תומכיהם לצאת ולהצביע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר