סעדה ורביבו - ראש בראש
סעדה ורביבו - ראש בראש

דודי סעדה: "אוביל את חוף אשקלון למקום טוב יותר"

לאחר כהונה ארוכה של כ-11 שנים בראשות מועצת חוף אשקלון, לא עלה יאיר פרג’ון לסיבוב השני שבו יתמודדו המועמדים דודי סעדה ואיתמר רביבו. “בעוד פחות משבועיים תינתן לי הזכות לכהן כראש המועצה החדש”, מסר סעדה

פורסם בתאריך: 2.11.18 11:09

     

דרמת ענק התרחשה ביום שלישי השבוע בבחירות למועצת חוף אשקלון. הבשורה הגדולה: ראש מועצת חוף אשקלון ב-11 השנים האחרונות יאיר פרג’ון מסיים את תפקידו לאחר שזכה ב-25% בלבד מקולות הבוחרים ולא הצליח להעפיל לסיבוב השני.

לאחר יום בחירות מרתק במהלך יום שלישי הגיעו תוצאות האמת סמוך לשעה שתיים בלילה. במטות השונים עקבו במתח אחר העדכונים מיישובי המועצה, כאשר כבר בהתחלה היה ברור כי המערכה תלך לסיבוב שני, כאשר איש מארבעת המועמדים – יאיר פרג’ון, דודי סעדה, יריב קלרמן ואיתמר רביבו – לא הגיעו ליותר מ-32%.

התמודדים לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון מצביעים

התמודדים לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון מצביעים

כבר בשלב התחלת ספירת הקולות הסתמן משולש מוביל בין המועמד לראשות המועצה דודי סעדה, ראש המועצה המכהן יאיר פרג’ון והמועמד איתמר רביבו. “יותר ברור מזה לא יכול להיות”, סיפר השבוע תושב היישוב ניצן לאור התוצאות. “ראש מועצה מכהן 11 שנה שלא מעפיל אפילו לסיבוב השני זו פשוט מפלה. הייתי מגדיר זאת אפילו כבושה. התושבים לא רצו את פרג’ון ובצדק”.

“הבוחר אמר את דברו”

פרג’ון עצמו ייפרד בעוד 20 ימים מהתואר שבו החזיק במשך שתי קדנציות רצופות. למחרת הבחירות, בצעד שאינו אופייני לראשי רשויות המפסידים במערכות בחירות, הוא פרסם פוסט שכל כולו אהבה ופיוס בין המחנות השונים שנוצרו לקראת יום הבחירות ברחבי המועצה.

“’מצווה גדולה להיות בשמחה, להיות בשמחה תמיד’, אבקש להזכיר לכולנו”, כתב פרג’ון. “כאשר ניצחנו, שמחנו. גם עתה אנו שמחים. לכל בני המשפחה היקרים, לכל עובדי המועצה החרוצים, לכל הפעילים הנמרצים, לכל התומכים הנאמנים, לכל תושבי חוף אשקלון בני-החורין – הבוחר אמר את דברו בבחירות על ראשות המועצה שלנו. לסיבוב השני עלו: סעדה ורביבו. אני מאחל הצלחה וברכה למתמודדים, ולכל קהילות חוף אשקלון תודה על הכול”.

הפוסט של יאיר פרגון. "כשניצחנו שמחנו – גם עכשיו אחנו שמחים"

פרג’ון, שנולד וגדל ביישובי המועצה, נושא אחריו עבר עשיר ומפואר בתחום שמירת הטבע והסביבה והקים את בית ספר שדה שקמים. מטבע הדברים לקחו אנשיו של ראש המועצה את ההפסד בצורה כואבת. “הבנו שיהיה פה קרב קשה, אבל למען האמת היינו בטוחים שלפחות נעפיל לסיבוב שני”, אמרו.

סעדה: “אני ראוי לכהן כראש המועצה”

כעת מסתמן קרב קשה בין רביבו לדודי סעדה בסיבוב השני, שייערך ביום שלישי בעוד כשבוע וחצי, כאשר סעדה פופוארי יותר בקרב תושבי המועצה. הנתון היבש מספר כי רביבו אמנם גבר באחוז אחד על סעדה, אבל נזקק לשם כך לחבירה של רונן ליבנה, שהסיר את מועמדותו ותמך ברביבו. גם אם לא יאמרו זאת בקול, השניים מאוכזבים מהתוצאה, זאת לאחר שבכל הפרסומים הצהירו כי החבירה המדוברת תוביל לניצחון בסיבוב הראשון. אלא שכמו בפעמים רבות בפוליטיקה, השטח מדבר בצורה שונה ממאווייהם של המועמדים השונים.

סעדה, שהחל את מסע הבחירות לפני כשנה וחצי, חיבר סביבו תמיכה מאסיבית של יישובים רבים במועצה. המועמד, שמחזיק בתואר שני בייעוץ ארגוני ומשמש מנכ”ל חברת בנייה לפרנסתו, לא התבייש לנסוע למשרדי הממשלה השונים בכדי ללמוד על המערכת המוניציפלית.

שלטי תעמולת בחירות. איתמר רביבו דודי סעדה. צילום: אלירם משה

סעדה, איש מפלגת כולנו, זוכה לאמונם של שרי האוצר והכלכלה משה כחלון ואלי כהן. השניים אף הגיעו לכנס תמיכה מרשים בסעדה לפני כחודשיים במושב מבקיעים. מנגד עו"ד איתמר רביבו נחשב חזק ופופולרי יותר ביישוב ניצן שבו היא מתגורר. כעת ינסו השניים להתחזק לקראת הקרב הצפוי ביניהם בעוד פחות משבועיים.

משה כחלון ודודי סעדה. צילום: נדב ברון

משה כחלון ודודי סעדה. צילום: נדב ברון


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




“כשהתחלתי את דרכי לפני כשנה וחצי, חלמתי לעמוד במצב הזה בדיוק”, מסר סעדה. “לשמחתי בעוד פחות משבועיים תינתן לי הזכות לכהן כראש החדש של מועצת חוף אשקלון. כשהתחלתי את המסע שלי הכירו אותי 1% בלבד מתושבי המועצה. עברתי בכל יישובי המועצה, הכרתי את השטח דרך הרגליים. שמעתי את התושבים, הקשבתי למצוקות, וראיתי את הרצון לשינוי. אט אט הצטרפו אליי למסע אנשים מדהימים, שיחד עברנו מסע קסום במיוחד. ראיתי מקרוב את תושבי המועצה המדהימים. לשמחתי, הצלחנו, הצוות שלי ואני, לאחד סביבנו תושבים מכל המגזרים. בקרב הפעילים המדהימים שלי יש נציגות מכל יישוב במועצה, יש לנו דתיים, חילוניים, חרדים, מסורתיים, מהקיבוצים ומהמושבים. יש לנו מטה פעיל בכל אחד מ-21 יישובי המועצה. הצלחנו לאחד סביבנו תמיכה הטרוגנית מדהימה, כאשר כולם מבינים כי אני, בעזרת השם, ראוי לכהן כראש המועצה”.

סעדה סיפר עוד כי במשך ימים ושעות הוא ישב במשרדי הממשלה השונים “ולמדתי היטב את החומר, עשיתי שיעורי בית ואני מוכן להוביל את המועצה ותושביה למקום טוב יותר. כבר כמועמד ייסדתי את ועידת העסקים הראשונה לטובת בעלי העסקים הקטנים, בהשתתפות שר הכלכלה אלי כהן, שתומך במועמדותי כמו גם שותפי לדרך שר האוצר משה כחלון. צפויה לנו מערכה לא פשוטה, נמשיך בקמפיין חיובי ואיכותי שבסופו בעזרת השם ננצח”.

רביבו. צילום: מעיין תשובה

רביבו מצדו מסר כי הוא מודה מעומק הלב לתושבי המועצה על התמיכה, “תודה לרונן ליבנה, שותפי למסע, על האומץ שגילה במהלך המערכה ועל הבחירה בחיבור הטבעי והנכון. תודה רבה לתומכים ולפעילים על דרך הארץ, שמירה על ניקיון כפיים והתעסקות בנו, בדרכנו, ולא באחר. תודה ליאיר פרג’ון על 11 שנות עשייה, זה ראוי להערכה. ויישר כוח ליריב קלרמן על ההתמודדות הראויה. אני מאמין גדול באחדות, מאמין באנשים ובחיבור בין אנשים. זאת היא דרכי ולעד תישאר דרכי. אנחנו זוכים לתמיכה חוצת מגזרים, קהלים וגילאים, ולחיבור נרחב בין הקהילות השונות במועצה. אני פונה אליכם, תומכי יאיר פרגון ויריב קלרמן, להצטרף אלינו, לצעוד בדרכנו המשותפת, כך שבעוד שבועיים נביא את השינוי המיוחל לתושבי חוף אשקלון”.

עו"ד איתמר רביבו

עו"ד איתמר רביבו

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר