סעדה מול בעלי העסקים של חוף אשקלון. צילום: יעקב ראובן

חוף אשקלון: עשרות בעלי עסקים בכנס העסקים שיזם דודי סעדה

"נעמוד לימינך ולימין תושבי המועצה בכל הקשור למנועי צמיחה כלכליים, לשמחתנו מדינת ישראל חזקה". כך הבטיח שר הכלכלה אלי כהן למועמד לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון, בפתיחת הבית לעסקים קטנים שנפתח בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 14.10.18 13:37

     

ביום שלישי שעבר התקיימה מטעמו של המועמד לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון דודי סעדה הועידה לעסקים קטנים בחוף אשקלון. הוועידה כי כמובן חלק מקמפיין הבחירות של סעדה שמכריז בכל הזדמנות כי כשייבחר הוא מתכוון לטפל בתחום העסקים בקטנים ולקדם אותם.

דודי סעדה. צילום: אדי ישראל

דודי סעדה. צילום: אדי ישראל

מטרת הוועידה המיועדת לבעלי עסקים קטנים, יזמים וכאלו העובדים מהבית, היא לייצר פלטפורמה לשיתופי פעולה בין תושבי המועצה ולסייע לעסקים הקטנים המופעלים בשטחי המועצה. בסביבתו של סעדה מוסרים כי הוועידה הייתה מוצלחת ביותר. לוועידה הגיעו כמה עשרות בעלי עסקים קטנים ועצמאים והיא נתנה תקווה רבה למשתתפים, בעיקר עקב חזונו הכלכלי של סעדה.

"אחד מנושאי הליבה החשובים של חוף אשקלון זה כלכלה", התייחס לנושא החשוב סעדה בנאומו בפני משתתפי הועידה ."נפתח פה מספר מנועי צמיחה שיהפכו את חוף אשקלון למעצמה, החוסן הכלכלי יהווה לנו יכולת לקדם את רמת החיים שלנו ולעלות אותה, הפוטנציאל הזה קיים".

מי שהעניק גיבוי לסעדה כמו גם תקווה למשתתפים הוא שר הכלכלה אלי כהן, אחד השרי המוערכים ביותר בממשלת ישראל בשנים האחרונות, "נעמוד לימינך ולימין התושבים בנושא הזה", התחייב השר כהן ולאחר דבריו התחייב סעדה, שאם ייבחר לראשות המועצה יבנה תכנית אב שתמפה את כל העסקים הקטנים של המועצה בכדי לסייע להם ולהוביל אותם קדימה. "אגיע למשרד האוצר, למשרד הכלכלה בכדי להילחם עליכם, על כל אחד ואחת מכם. כל מה שאנחנו עושים פה הבית לעסקים הקטנים, מיועד כדי שמכאן נוכל להתחיל לצמוח".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר