דודי סעדה. צילום: אדי ישראל
דודי סעדה. צילום: אדי ישראל

ניצן: מחר תתקיים ועידת העסקים של חוף אשקלון

מאחורי הוועידה שמטרתה לייצר פלטפורמה שלשיתופי פעולה בין העסקים הקטנים במועצה עומד המועמד לראשות המועצה דודי סעדה שגם גייס אליה את שר הכלכלה אלי כהן. הוועידה תפתח בשעה 16:00 בבית שמרית

פורסם בתאריך: 8.10.18 19:40

     

ועידת עסקים של חוף אשקלון יוצאת מחר לדרך בבית שמרית בניצן בחסותו של המועמד לראשות המועצה דודי סעדה ובהשתתפות שר הכלכלה אלי כהן.

שר הכלכלה אלי כהן. צילם: קרן אור

שר הכלכלה אלי כהן. צילם: קרן אור

עשרות בעלי עסקים תושבי המועצה והאזור צפויים להגיע לוועידה לשמוע ולהשמיע. הוועידה, כך מסרו אנשיו של סעדה, המיועדת לבעלי עסקים קטנים, יזמים וכאלו העובדים מהבית. מטרתה היא לייצר פלטפורמה לשיתופי פעולה בין תושבי המועצה ולסייע לעסקים הקטנים המופעלים בשטחי המועצה. הוועידה, תכלול הדרכות מקצועיות בנושא זכויותיהם של בעלי העסקים, ובה יינתנו תשובות לשאלות הבוערות בכל הקשור לעסקים הקטנים.

 

 

העסקים הקטנים נחשבים בישראל ובעולם, כאחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר לכלכלה.

סעדה. רוח גבית משר האוצר. צילום: נדב ברון

סעדה טוען כי יביא מנועי הצמיחה למועצה. "מטרת הוועידה היא ליצור בית לכל בעלי העסקים הקטנים, היזמים וכאלו שעובדים מהבית כעבודה עיקרית או כהכנסה נוספת", מסר היום סעדה והוסיף "חשיבותם של בעלי העסקים הקטנים לכלכלה בכלל ולכלכלת האזור בפרט היא עצומה, ואנו חייבים כמועצה לחבק אותם ולתת להם את הכלים להצליח לטובת כולנו. הועידה היא ראשונה מסוגה , אך ממש לא אחרונה בוועידה זו תונח התשתית להקמת הבית לעסקים הקטנים במועצה האזורית חוף אשקלון "עזרת השם ניצור כאן מסורת בריאה שתקדם את כלכלת האזור".

הוועידה תיפתח כאמור מחר בשעה 16:00 בבית שמרית בניצן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר