השר איוב קרא ומנכל הדואר דני גולדשטיין עם תושבי נתיב העשרה. צילום: יאיר הרוש

חוף אשקלון: תוקם סוכנות דואר בבאר גנים ותחנת רדיו חינוכית

שר התקשורת ומנכ"ל דואר ישראל ביקרו בישובי המועצה והבטיחו לשפר את שירותי התקשורת והדואר בישובי המועצה. ניידת הדואר נע תיתן שרותי בנק דואר לכלל התושבים

פורסם בתאריך: 4.10.18 23:14

     

הבוקר (חמישי) ביקרו במועצה האזורית חוף אשקלון שר התקשורת איוב קרא ומנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין. הביקור החל במושב נתיב העשרה, שם פגשו תושבים ואת נציגות צח"י (צוות חירום ישובי) ושמעו על דרך ההתמודדות עם השריפות מטרור העפיפונים.

מצוקת התושבים היא על שירות הדואר המינימלי שניתן להם עד היום. לבקשתם הוחלט כי תיבחן הדרך לסייע למושב להקים סניף דואר ובינתיים, בימים הקרובים, ניידת הדואר נע שהייתה נותנת את שירותיה בעיקר מול נציגי המזכירות תתן מענה ושירות לתושבים כמו בכל סניף דואר: תשלומי שוברים, הפקדות או משיכות מחשבונות בבנק הדואר ועוד… וזאת במקום הצורך לנסוע עד לאשקלון.

הדואר נע יתן את שירותי בנק הדואר לכל התושבים. השר קרא ומנכל הדואר דני גולדשטיין עם תושבי נתיב העשרה. צילום: יאיר הרוש

"בנק הדואר יגיע לכאן כל יום כדי לתת שירות בנקאות גם לעובדים הזרים וגם לתושבי המקום" אמר גולדשטיין במהלך הביקור והוסיף "בזמן חירום, שירותי הדואר ימשיכו לתפקד ויגיעו כל יום ובזמן. אנחנו נמצאים פה למען התושבים".

בתקופות ההסלמה וסבבי הלחימה מול הפלסטינים ברצועת עזה נמצא נתיב העשרה במצב לא פשוט שבו יש חשש גדול לפגיעה בתשתיות, הפסקות חשמל ממושכות ונפילת מערכות התקשורת הסלולרית. בביקור סוכם עם השר כי כל מרחב עוטף עזה ירושת בתקשורת סולארית על מנת להתמודד בעתיד עם תרחיש של נפילת מערכת חשמל או נפילת מערכת התקשורת הקיימת. מדובר במהלך ארוך ומסורבל מבחינה בירוקרטית והתושבים יצטרכו להשגיח שהעניין לא יתמוסס עם הזמן.

לאחר ביקור בקיבוץ כרמיה הגיעו לבאר גנים. ישוב חדש וגדול יחסית בתחום המועצה המורכב ברובו ממפוני גוש קטיף. שר התקשורת הזכיר כי היה בין השרים הבודדים שהתנגדו להליך ההינתקות מגוש קטיף בשעתו. כדי לייעל את מתן השירות למאות המשפחות שכבר מתגוררות בו, סוכם כי כבר בתחילת 2019 תוקם בבאר גנים סוכנות דואר ויוצבו עוד 150 תיבות דואר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד נענה השר לבקשת המועצה להקים תחנת רדיו חינוכית, שתיתן מענה לתלמידי מגמת תקשורת במוסדות החינוך במועצה. עוד הציע השר לבחון את הדרך להפוך את המועצה ל'מועצה חכמה', בה הקידמה הטכנולוגית תייעל את התקשורת במרחב, כמו גלישה באינטרנט עם WI FI במרחב ועוד.

השר איוב קרא ומנכל הדואר דני גולדשטיין עם תושבי נתיב העשרה. צילום: יאיר הרוש

"לא סתם הגעתי לכאן היום", אמר השר קרא בהתרגשות, "זה בדיוק תאריך נפילת אחד מחברי הטובים, סגן מפקד אוגדת עזה, אל"מ נביה מרעי ז"ל לפני 22 שנה, אחד המפקדים המהוללים שהיה לו עתיד גדול. אני מקווה שכל האיזור הזה ייקרא על שמו יום אחד. עד שיגיע שלום, אני מאחל שתושבי נתיב העשרה ועוטף עזה יהיה להם שקט ונעשה הכל כדי שזה יקרה". במועצה האזורית חוף אשקלון בירכו על הביקור החם שיזם שר התקשורת, על הבעת הסולידריות והדאגה הכנה לתושבים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר