טל זיידל
טל זיידל ז"ל

עצוב: הנער טל זיידל שנפצע בצומת בת הדר נפטר מפצעיו

אבל ירד על קיבוץ ניצנים, זיקים ועל בית הספר שקמה ביד מרדכי. טל זיידל שנפגע מפגיעת רכב כשרכב עם חברו על אופניים חשמליים הוגדר כבר בהתחלה כקשה מאוד והבוקר הרופאים בישרו למשפחה את הנורא מכל. מחר יובא זיידל למנוחות בבית העלמין ניצנים

פורסם בתאריך: 2.9.18 19:33

     

הרע מכל קרה. טל זיידל, הנער בן ה-15 שנפצע אנושות ביום חמישי בלילה בתאונת דרכים בצומת בת הדר הבוקר מפצעיו במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע.

כזכור, בלילה בין חמישי לשישי ארעה תאונת דרכים קשה בצומת בת הדר. צומת שכבר ידע כמה וכמה תאונות קשות בשנים האחרונות. זיידל רכב על אופניים חשמליים יחד עם חברו בן גילו. רכב שהגיע מדרום ככל הנראה לא הבחין בנערים ופגע בזיידל בצורה קשה מאוד. חברו שרכב איתו נפצע אף הוא אבל לא קשה כמו זיידל.

אופניים תאונת דרכים ניידת משטרה צומת בת הדר כביש 4

זה מה שנשאר. האופניים הפגועות. צילום: גל צלח

אמבולנסים של מד"א הוזנקו למקום והחלו לטפל בשניים כאשר כבר בשטח היה ברור שטל סובל מפגיעת ראש חמורה. זיידל פונה במצב קשה מאוד כשהוא מורדם ומונשם למרכז הרפואי ברזילי באשקלון.

כביש 4 צומת בת הדר תאונת דרכים אמבולנס

זירת התאונה הלילה בצומת בת הדר. צילום: גל צלח

לאחר סדרת צילומים ובדיקות הוברר שמצבו של זיידל כל כך חמור ובשל כך החליטו הרופאים להעבירו בהקדם האפשרי למרכז הרפואי סורוקה, שם מצבו הוסיף להיות קשה מאוד.

ברשת הפייסבוק הופצה ביום שישי הודעה ובקשה להתפלל לרפואתם של שני הנערים. גם הנהלת בית הספר שהיתה בהכנות האחרונות לקראת פתיחה חגיגית של שנת הלימודים קיבלה בתדהמה את הבשורה.

"בלילה האחרון אירעה תאונת דרכים במהלכה נפגע קשה תלמיד שכבה י׳ בבית ספרנו , טל זיידל. קהילת בית-ספר 'שקמה' שולחת איחולי החלמה ומייחלת לשלומו" כתבה הנהלת בית הספר בהודעה שהופצה ביום שישי בצהריים "הצוות החינוכי של בית-הספר עומד לרשותכם, התלמידים וההורים לכל פנייה וצורך. ביום ראשון , תחילת שנת הלימודים, נפגש בשעה 08:00 ליום במתכונת מיוחדת".

תיכון השקמה ביד מרדכי

מצבו של זיידל המשיך להיות קשה גם בסורוקה והרופאים כבר ידעו שהמצב הולך ומחמיר משעה לשעה למצב שאין ממנו מנוס.

בקיבוץ ניצנים בו גדל זיידל ובקיבוץ זיקים בו הוא מתגורר עם משפחתו נפוצה כבר השמועה הקשה. טל אמנם לא התגורר בקיבוץ זמן רב אך רבים מהקיבוץ כבר הספיקו להכיר את הנער, כך גם בקרב תלמידי בית הספר האזורי 'שקמה' ביד מרדכי.

הבוקר הגיעו התלמידים לבית הספר ובמהלך הבוקר הגיעה הבשורה הקשה. מהמרכז הרפואי סורוקה נמסר כי מותו של זיידל נקבע סופית. כל חגיגות החזרה ללימודים שתוכננו לא התקיימו.

טל זיידל. צילום: אינסטגרם

"משפחת ביה"ס שקמה מרכינה ראש. עם מותו של תלמידינו טל זיידל ז"ל. הכאב של משפחתו הוא הכאב והצער של כולנו. אנו מחבקים את המשפחה ברגעיה הקשים. אנו אתכם, ולעזרתכם בכל, חזקו ואמצו. ההיערכות לטיפול באירוע החלה טרם קבלת ההודעה הרשמית בדבר מותו של טל" כתבה הנהלת בית הספר באיגרת שהופצה היום להורים

"סדר היום הראשון נבנה סביב האירוע הקשה. היום החל בהתכנסות של כל אוכלוסיית בית הספר לטקס פתיחה של שנת הלימודים בצל האירוע . ההתכנסות הייתה קצרה ונשאה ברכת מנהלת ויו"ר מועצת התלמידים, שברכה את תלמידי כיתות ז' בתחילת דרכם בשקמה".

בביה"ס נכחו היום אנשי מקצוע רבים: מטפלים מטעם השרות פסיכולוגי החינוכי, יועצות ביה"ס, עובדים סוציאליים, ומטפלים כולם כדי ללוות את התלמידים והצוות באירועי היום הקשה.

"השעה האחרונה של התלמידים בביה"ס הייתה מלווה בסערת רגשות" מסרה הנהלת בית הספר כשהיא מתכוונת להגעת הבשורה על פטירתו של התלמיד "הצוות כולו סייע והכיל את התלמידים".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון סיפר היום על טל: "טל זיידל ז"ל נולד בקיבוץ ניצנים. הוריו והסבים אף הם אנשי קיבוץ ניצנים. לפני כשנה המשפחה עברה להתגורר בקיבוץ זיקים באופן זמני עד אשר הבית בהרחבה בניצנים יושלם.

טל ז"ל למד בביה"ס האזורי 'שקמה', היה פעיל חברתית, מאוד מקובל ואהב לטייל. כך, לצערנו, במסגרת טיול אופניים בשדות בליל ירח, כאשר חצו את הכביש לעבר הישוב בת הדר, התרחשה הטרגדיה".

פרג'ון סיפר על תפקוד צוות המועצה. "מרגע היוודע התאונה, התייצבו ביום שישי בבוקר עובדי אגף הרווחה, בניהולו של מעוזיה סגל, בבית המשפחה יחד עם צוותי חוסן וגם היום בבית הספר. במהלך יום שישי וגם היום, נעשו פעילויות רבות על מנת לעודד את רוחם של התלמידים ולחזק את תחושת השייכות באסון שפקד אותנו".

ההודעה על הלוויה של טל זיידל ז"ל

צומת בת הדר נחשב לצומת המסוכן ביותר באזור אשקלון מעצם היותו ממוקם על כביש מהיר מבלי שתהיה הסדרה של רמזור. "מאז הקמת המרכז המסחרי 'אושר עד' לפני כשש שנים בבת הדר ביקשנו פעם אחר פעם ממשרד התחבורה לתקצב את הצומת לטובת רימזור" סיפר היום פרג'ון "רק לפני שנה וחצי, לאחר שלצערנו צעירה קיפחה את חייה בתאונה קטלנית במקום, הוכנס צומת בת הדר לקטגוריה של 'צומת מסוכן'. במהלך השנה קיימתי מפגשים רבים עם אנשי משרד התחבורה על מנת להחיש את הקמת הרמזורים במקום. לפני כשבועיים החלה חברת נתיבי ישראל להקמת הרמזור בצומת. לצערנו, לא היינו צריכים להגיע למצב זה, בו נערים מקפחים חייהם בצמתי דרכים".

מחר, יום שלישי בעשה 17.00 יובא טל למנוחת עולמים בבית העלמין של קיבוץ ניצנים (צמוד לישוב ניצן).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר