סעדה וכחלון. צילום: נדב ברון

כחלון בכנס של סעדה: “אתם בוחרים מנהיג”

שר האוצר משה כחלון השתתף בכנס תמיכה מרשים במועמד לראשות מועצת חוף אשקלון דודי סעדה. “בואו נהיה מאוחדים, בואו נצעיד את חוף אשקלון לעתיד חדש”, אמר סעדה. סגן ראש המועצה לשעבר ציון יצחק הסיר את מועמדותו והודיע על תמיכה בסעדה

פורסם בתאריך: 24.8.18 14:02

     

כחודשיים לפני הבחירות לראשות מועצת חוף אשקלון הגיעו מאות פעילים ותומכים למפגן תמיכה מרשים במיוחד של שר האוצר משה כחלון ואנשי מפלגת כולנו במועמד לראשות המועצה דודי סעדה. בכנס שנערך בבית העם במושב מבקיעים הרעיף שר האוצר שבחים על סעדה. “הערב הזה אתם לא באים לתמוך רק בראש מועצה, אתם בונים פה מנהיג שייצג את האזור הרבה שנים קדימה. הבעיה במדינת ישראל זו מנהיגות. אזורים שיש בהם מנהיגות טובה משגשגים ופורחים, חוף אשקלון צריכה אותך דודי, ירושלים צריכה אותך”.

סעדה. רוח גבית משר האוצר. צילום: נדב ברון

מאות הפעילים והתומכים קיבלו את השר כחלון באהבה, כמו גם את שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, שאף הוא הרעיף שבחים על סעדה. אחת מנקודות המפתח במצע של המועמד לראשות המועצה סעדה מדברות על פיתוח אזורי תעשייה ונדמה כי הקשר החם שלו עם שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן בהחלט יכולים לסייע בהגשמת הנושא. יחד עם השרים הגיעה גם חברת הכנסת מרב בן ארי.

“יצאתי לדרך. עליתי על השביל למטרה”, אמר סעדה. “המטרה הייתה מנהיגות חדשה לחוף אשקלון, אחת כזו שמקשיבה ויודעת להרגיש את התושבים, להגיע אליהם, לחוש אותם, מנהיגות שמחוברת לתושב ומאפשרת ומעודדת חיבור בין הקהילות, בסינרגיה מושלמת תוך שמירת האני העצמי של כל קהילה ויישוב. בואו נהיה מאוחדים, בואו נצעיד את חוף אשקלון לעתיד חדש”.

השר משה כחלון. צילום: אלעד מלכה

השבוע פורסם כי סגן ראש המועצה לשעבר ציון יצחק הסיר את מועמדותו והודיע רשמית כי הוא תומך בסעדה. “בשל ריבוי המתמודדים, הבחירות למועצה עשויות להיות מוכרעות על חודם של קולות בודדים, ואסור לנו להמר על עתידנו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לאחר לבטים רבים והתייעצות עם בני משפחתי וחברים קיבלתי את ההחלטה שלא להתמודד ולתמוך במועמדותו של דודי סעדה לראשות המועצה. אני מעדיף לוותר על האגו, להיות שלם עם מצפוני, ולא לגרום, בשל התמודדותי, להמשך שלטונו הכושל של פרג’ון”, אמר יצחק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר