המבקרים בביקור במועצה האזורית. ציום: יאיר הרוש

בעקבות המתיחות: בכירים במשרד העבודה והרווחה ביקרו במועצה אזורית חוף אשקלון

הבכירים ממשרד העבודה והרווחה ביקרו בעוטף עזה. בחוף אשקלון אמרה מפקחת חירום במחוז דרום: "ההתמודדות של המועצה מעוררת הערכה הצוות פה מסודר מיומן מקצועי מבין את תפקידו ערוך ומחויב מאוד לאוכלוסייה"

פורסם בתאריך: 30.5.18 14:32

     

בביקור השתתפו ישראל בודיק- מנהל מחוז במשרד העבודה והרווחה, סטו מירקין- סגן המנהל, אור כהן – מפקחת חירום במחוז דרום. הם קיימו פגישה מורחבת עם נציגי אגף רחו"ק (רווחה, חברה וקהילה) של המועצה האזורית חוף אשקלון: שמואל אטיאס- עוזר מנהל האגף, עידית פרחיה- מדריכה ראש צוות, אלעד בן דוד – עו"ס ומנהל תא רווחה במכלול אוכלוסייה בחירום וחיה בוקובזה- עו"ס קהילתית של מרכז חוסן.

אור כהן: "אנחנו עושים סבב ברשויות העוטף כדי לבדוק מה שלומן, מה המצב, מה צריך ומה הפערים. ההתמודדות של המועצה מעוררת הערכה, הצוות פה מסודר מיומן מקצועי ומבין את תפקידו היטב, הוא ערוך ומחויב מאוד לאוכלוסייה".

מנהל המחוז, ישראל בודיק, הוסיף: "יש פה מערכת מסונכרנת ומחוברת שיודעת לעבוד בתוך המחלקה ורואים זאת איך שעידית מנהלת את זה ביד רמה. זה מעיד על איכות הניהול של האגף, מעוזיה סגל ויכולות הצוות ומה שמניע זה משהו רעיוני כי הצוות רואה את האוכלוסייה כאן ואת הצרכים שלה. אנחנו יודעים שהאוכלוסייה מחוברת לטבע, אוהבת אדם והיסודות הערכיים- האנושיים האלו באים לידי ביטוי באופן פרקטי בתחום החירום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר