שירות משמעותי זה גם הנחה בארנונה. אילוסטרציה: דו"צ

חוף אשקלון: משרתי המילואים יזכו להנחה בארנונה

כדי לקבל את ההנחה יש לעמוד בקריטריונים של אגף המילואים, לקבל מהם תעודת משרת פעיל במילואים ולגשת עם התעודה או האישור לאגף הגביה במועצה. ההנחה: כבר מהחודש הקרוב

פורסם בתאריך: 22.5.18 08:56

     

זה היה אך טבעי שבמועצה שיוצאת נשכרת משירות חיילי המילואים של צה"ל באופן שוטף גם תעניק לחיילים אלו הנחה מסויימת שתקל עליהם את נטל ההוצאות לכלכלת הבית מידי חודש. מליאת המועצה האזורית חוף אשקלון אישרה לפני כשבוע 'פה אחד' את ההצעה להעניק הנחה בגובה של 5 אחוזים לתושבים המתגוררים בישובי המועצה ושמוגדרים כמשרתים פעילים במילואים.

כדי להבין מי זכאי להנחה ומי לא מסבירה מנהלת אגף הגביה במועצה האזורית חוף אשקלון, נועה דן את התנאי שבלעדיו לא יהיה ניתן לקבל את ההנחה: "הגדרת 'חייל מילואים פעיל' משמעותה היא כל מי שמשרת במילואים לפחות 20 ימי שירות מצטברים בתקופה של 3 שנים, או לחילופין חייל מילואים שטרם מלאו לו 3 שנים לשחרור מצה"ל וביצע 14 ימי שירות בתקופה של שנה/שנתיים' (צמודות אחת לשנייה)".

הקריטריונים לא תוקנו על ידי המועצה אלא על ידי מוקד המילואים של צה"ל אשר מעניק בהתקיים התנאים תעודת משרת מילואים פעיל.

תושב שלא קיבל בעבר את התעודה ושמעוניין לקבל פרטים בנוגע לזכאותו לקבלת התעודה נדרש ליצור קשר עם מוקד המילואים של צה"ל: 03-6553655 או במייל: [email protected] ולאחר קבל את התעודה או אישור על שירות מילואים פעיל יוכל לקבל את ההנחה.

ההנחה, לאלו הזכאים שפנו לאגף הגביה במועצה ואושרה בקשתם תיכנס תוקף כבר בחודש הקרוב.

להגשת בקשה ניתן לפנות לאגף הגביה במועצה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר