סגל וחבריו לצוות. צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון

חוף אשקלון: אות 'שיקום למופת' למעוזיה סגל

למרות נכותו הקשה הצליח סגל להשתקם ולהתקדם ומזה שנים הוא מנהל ביד רמה את אגף רווחה, חברה וקהילה שבמועצה. סגל במסר לנכים: "עשיתי משהו בחיים, לא בזבזתי אותם על בכי ותסכול"

פורסם בתאריך: 28.3.18 14:00

     

סמנכ"ל המועצה האזורית חוף אשקלון, מעוזיה סגל, מנהל כעשר שנים את אגף רחו"ק- רווחה, חברה וקהילה במקצועיות. עובדי האגף מתמודדים יום יום עם מצבים מורכבים אשר קשורים בנושא רווחה של תושבי המועצה. מעוזיה עצמו מתמודד עם מציאות לא פשוטה כנכה צה"ל בדרגת נכות 100+, לאחר שנפצע אנוש במלחמת ההתשה שלאחר מלחמת יום כיפור.

בתחילת השבוע התקיים טקס במחוז דן- אגף שיקום נכים של משרד הביטחון בנוכחות שר הביטחון לשעבר, חבר הכנסת עמיר פרץ שהיה בין מחלציו של מעוזיה מהמוצב בו נפצע וחבר הכנסת אילן גילאון חברו הקרוב מזה שנים. בטקס קיבל סגל את אות "מופת בשיקום".

בתעודה נכתב: "על התמודדותך המרשימה עם השיקום המורכב ויכולתך להמשיך בדרכיך ובשאיפותיך בכל תחומי החיים המהווים דוגמא וסמל למופת שיקומי". בטקס נכחו סמנכ"ל וראש אגף שיקום נכים תת אלוף (מיל.) חזי משיטה ומנהלת מחוז דן של אגף השיקום שרית קדרון וחבריו לפלוגה של מעוזיה, לוחמי קרב הצנחנים בחווה הסינית ובני משפחת סגל.

"התרגשתי מאוד מהמחווה המיוחדת ומהטכס המושקע. עצם ההערכה וההכרה בדרך המאוד מיוחדת שעברתי מצעירותי ועד היום מעוררת בי חדווה גדולה" אמר סגל והוסיף "ואני אומר לעצמי: 'וואלה, עשיתי משהו בחיים, לא בזבזתי אותם על בכי ותסכול, ניצלתי אותם הכי טוב שיכולתי שהרי בסופו של דבר בכי לא מצמיח רגליים חדשות'".

חבר הכנסת גילאון בירך את סגל בדף הפייסבוק שלו: "מעוזיה הוא האיש הנדיב, האופטימי והסולידרי ביותר שהכרתי. עבורי, מעוזיה הוא המשמעות של המשפט: 'חלש מספיק כדי להרגיש את הזולת- חזק מספיק כדי לשנות את המציאות'".

גם ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, בירך את סגל ואמר: "הדוגמא האישית שאתה נותן לנו יום יום, שעה שעה, היא יותר מסמל במגירה או אף דגל על ראש התורן. היא מופת של אמת לכל הסובבים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר