התלמידים בבית ספר שקמה עם המורה אביטל רוזין. צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון

ספיקיניג אינגליש: תכנית יחודית ללימוד אנגלית באשקלון, חוף אשקלון ושֹהם

תכנית חדשנית להוראת האנגלית המדוברת מיושמת במקביל במועצה האזורית חוף אשקלון, באשקלון ובשוהם. מייסדת המודל, הסופרת עדי אביטל רוזין: "אנו יוצרים קהילה שיתופית לומדת"

פורסם בתאריך: 11.2.18 11:52

     

הוראת האנגלית אמנם מיושמת בבתי הספר, אך לא ברמת אנגלית מדוברת. לפיכך, כחלק מפיתוח תכניות החינוך במועצה אזורית חוף אשקלון, מיושמת לראשונה תכנית ייחודית בשכבה ו' בביה"ס חופים ביד מרדכי ועיקרה: אנגלית מדוברת.

התכנית, "ספיקינג פאלס"- חברים לשיח, היא למעשה מודל למידה שיתופי לאנגלית מדוברת למצטיינים, שמתקיים בו זמנית בין תלמידי 'חופים' ביד מרדכי, תלמידי 'נאות אשקלון' באשקלון ותלמידי 'צוקים' משֹהם. השיעורים המקוונים הם למעשה שיח באנגלית בין התלמידים, בדגש על משימות שקיבלו ופתרו.

מייסדת המודל הייחודי היא הסופרת עדי אביטל רוזין, תושבת בת הדר ומורה לאנגלית. קונספט האנגלית המדוברת נטוע מזה שנים רבות בתפיסת עולמה של עדי ולמעשה מתאים, כמו כפפה ליד, ליעד של שר החינוך, ח"כ נפתלי בנט, להפוך את האנגלית המדוברת ליעד לאומי.

מייסדת התכנית. עדי אביטל רוזין.צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון

"לקחתי את היעד והקמתי את המודל הזה יחד עם אגף טכנולוגיות מידע של משרד החינוך ובשיתוף פעולה בין המועצה האזורית, עיריית אשקלון ועיריית שוהם" הסבירה היום רוזין "אני מודה לראש המועצה ולמנהלת דניאלה כהן על היכולת והרצון הטוב לתת יד למודל שיתופי שכזה, מיזם טכנולוגי מתקדם, מה שנקרא 'חנוך את הנער על פי דרכו'. זה הופך אותנו לקהילה שיתופית לומדת".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, בירך על התכנית ואמר: "כמו שאני מכיר את עדי, היא לעולם לא תוותר על חזונה. כבר עתה היא מבקשת להטמיע את התכנית אצלנו גם במוסדות חינוך נוספים ונשמח לעשות זאת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר