אולם הספורט בבאר גנים. הדמיה: ש.פובזנר ג. פובזנר

באר גנים: החלה בניית אולם הספורט בביה"ס

החברה הכלכלית במועצה האזורית חוף אשקלון החלה להניח את היסודות להקמת אולם הספורט בבית הספר היסודי בבאר גנים. על פי התכנון, טקס חנוכת האולם יתקיים בתחילת אוקטובר 2018

פורסם בתאריך: 26.12.17 13:49

     

בית הספר הצומח בישוב באר גנים החל את דרכו לפני כשש שנים במבנה זמני. משנה לשנה התווספה שכבת גיל ובפתיחת שנת הלימודים תשע"ח, חנך ראש המועצה יאיר פרג'ון את מבנה הקבע של בית הספר, בניהולה של גב' רות לזר.

מבנה בית הספר תואם לאופי המבנים במועצה האזורית חוף אשקלון וכמובן בבאר גנים- בתים צמודי קרקע. לפיכך, גם מבנה בית הספר מורכב ממספר "בתים פרטיים", כלומר מבנים חד קומתיים (עם תקרה גבוהה במיוחד), כולל גג רעפים.

אולם הספורט בבאר גנים. הדמיה: ש.פובזנר ג. פובזנר

לפני כשבועיים, עם קבלת האישורים, החלה החברה הכלכלית של המועצה, באמצעות חברה לניהול ופיקוח פרויקטים, להניח את היסודות ליציקת הבטון לאולם הספורט העתידי. האולם ישתרע על פני 1500 מ"ר ויכלול גם אולם לחוגים (100 מ"ר) ו-500 מקומות ישיבה.

"כשם שעמדתי על פתיחתו של מבנה הקבע של ביה"ס בבאר גנים כבר השנה" אמר השבוע ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון "אני שמח לבשר שיחד עם ידידי, אורי אריאל שר החקלאות הממונה על תיק שיקום המפונים מגוש קטיף, הצלחנו לגייס סכום של כ-8.8. מיליון שקלים לתכנון ולביצוע הפרויקט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר