מצטיינים במושב ברכיה. צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון

חוף אשקלון: המרכז למצויינות האזורי נפתח במושב ברכיה

לראשונה בתולדות המועצה האזורית: מרכז למצוינות בו התלמידים יקבלו שיעורי העשרה מרחיבי אופקים

פורסם בתאריך: 27.11.17 15:16

     

המרכז למצוינות של המועצה האזורית חוף אשקלון נפתח בשבוע שעבר בבית הספר "מורשה", במושב ברכיה. במסגרת זו לומדים 48 תלמידים מכל יישובי המועצה, בשכבות ג'-ד', בשלוש קבוצות. התלמידים שנבחרו ללמוד במרכז הומלצו על ידי בתי הספר במועצה על סמך שלב הראשון של מבחן סאלד (מבחן לאיתור מחוננים).

זה המקום לציין כי במסגרת תכנית העבודה של אגף החינוך במועצה האזורית חוף אשקלון לשנת תשע"ח, החלו כמה וכמה תכניות העוסקות במצוינות התלמידים. בתיכון "שקמה" בקיבוץ יד מרדכי, למשל, מקיימים תכנית ניסוי וחקר בחלל (ספייס לאב) בשיתוף "קרן רמון". תכנית נוספת היא של קרן טראמפ לעידוד הלמידה במקצועות הריאליים.

"התלמידים יחקרו ויגלו עולמות מופלאים שיאתגרו אותם בתקווה לעתיד של סקרנות, חקר ושאילת שאלות" מסרה השבוע מנהלת המרכז, אודליה גוטליב "התלמידים מקבלים העשרה בתחומים שונים כמו לוגיקה ומשחקי חשיבה, 'מדע ובילוש', 'חושבים וקוסמים' ו'קופסאות שחורות' לפיתוח היצירתיות".

מנהלת אגף החינוך, הגב' יפית בוכריס, היא זו שיזמה את הקמת המרכז למצוינות במועצה. לדבריה, התפיסה החינוכית השתנתה ומטרתה להפוך את ה"מספרים" ל"ילדים", שמהותה לתת מענה ייחודי לכל תלמיד במועצה. "נעים לראות ילדים מכל גווני האוכלוסייה במועצה, מהישובים, מהקיבוצים ומהמושבים יושבים יחד ומשוחחים במדשאות של 'מורשה', חוקרים ולומדים יחד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר