המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין
המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין

המרכז הרפואי ברזילי מצטרף לשביתה של ההסתדרות: רק ניתוחים דחופים

פורסם בתאריך: 27.3.23 14:12

     

במסגרת השביתה הכללית, שהוכרזה על ידי ההסתדרות הכללית בישראל, הצטרפה גם ההסתדרות הרפואית והכריזה על שביתה בכל מוסדות הבריאות, בבתי החולים ובקהילה כולל המרכז הרפואי ברזילי.

לשביתה זו יצטרפו גם ועד האחיות וועד עובדי המנהל והמשק.

במרכז הרפואי ברזילי יעבדו במתכונת שבת מתוגברת. כך שניתוחים ופרוצדורות דחופות יתבצעו.

על פי הודעת משרד הבריאות, עובדים שירצו לצאת להפגין יוכלו לעשות זאת בתיאום עם מנהל המחלקה.

מוקדם יותר במהלך מסיבת עיתונאים מיוחדת במעמד ראשי המשק, שהתכנסה הבוקר בעקבות השינויים במערכת המשפט, אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אם ראש הממשלה לא יעצור היום את החקיקה – מדינת ישראל תעצור".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד מכריז על שביתה. צילום: אגף דוברות בהסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד מכריז על שביתה. צילום: אגף דוברות בהסתדרות

עוד הוסיף: "אנחנו בפני שביתה היסטורית בה המעסיקים והעובדים משלבים ידיים יחד. כולנו, לאורכה ולרוחבה של המדינה, עוצרים את המהפכה המשפטית ואת הטירוף. כולנו, מימין ומשמאל, ניצבים כאן כחזית אחת. אתם יודעים למה? כי אנחנו חיילים של מדינת ישראל הדמוקרטית. המדינה שלנו ולא של אף אחד אחר! זאת לא המדינה של קהלת – זאת מדינה ששייכת לכל אזרחיה! אזרחים שאיבדו את המשפחות שלהם כדי שהמדינה הזו תחייה. פגשתי אתמול בלילה אנשים בוכים".

בר דוד סיפר כי ההחלטה נפלה אצלו אתמול בלילה, "מה שבאמת הדליק לי נורה אדומה, זה הפיטורים של שר הביטחון. שר ביטחון עומד ומתריע בפני סכנות ביטחוניות. זו חובתו, שר ביטחון תותח! ומפטרים אותו בהינף יד. מה אנחנו, רפובליקת בננות? יושבים בחדרי חדרים ומפטרים שר ביטחון? יש לזה איזה היגיון? אתמול בלילה נחצו כל הקווים אדומים. ראש הממשלה, תשקול שנית את פיטוריו של שר הביטחון.

"אנחנו הולכים מפה לשביתה כללית במשק. ברגע שאנחנו מסיימים פה את האירוע ההיסטורי הזה. נלחמנו יחד בקורונה, נלחמנו יחד, אתם ואנחנו, להציל את מדינת ישראל, בשביל מה? בשביל שופט כזה או אחר? בשביל מה היו בחירות פה? על שלום. על ביטחון. על יוקר המחייה. ועל קידום מדינת ישראל".

השביתה הובילה לעצירת ההמראות מנמל התעופה בן גוריון וכן גם שורה של קניונים ומרכזי מסחר בארץ הודיעו כי הם סוגרים את החנויות ומפסיקים את הפעילות המסחרית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר