מחלקת הקורונה בקפלן. צילום: המרכז הרפואי קפלן
מחלקת הקורונה בקפלן. צילום: המרכז הרפואי קפלן

למרות שהתחסן: בן 13 חולה בסרטן מאושפז בשל קורונה

הנער, תושב האזור, השתתף בפעילות עם ילדים אחרים ואז החלו התסמינים. "על אף שאיננו יודעים במדויק ממי הנער נדבק, זוהי דוגמה נוספת לעובדה שהקורונה עדיין כאן", אומר מנהל המחלקה למחלות זיהומיות בקפלן

פורסם בתאריך: 15.7.21 20:16

     

נער בן 13, תושב האזור מאושפז במצב קל במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית בשל קורונה. הנער, חולה בסרטן, נדבק וחלה בקורונה זאת למרות שהתחסן נגד הנגיף.

לדברי ההורים, הנער בילה בפעילות קיץ עם ילדים אחרים, שם נבדקו לקורונה מידי יום. "הילד חזר הביתה עם כאבי ראש ועלה לו החום", סיפרה האם, "נתתי לו כדור מוריד חום, אבל למחרת עלה לו החום שוב. אחרי שדיברנו עם הרופאים, הגענו לבדיקה והתגלה שהוא חולה קורונה".

פרופ' אורן צמחוני, מנהל המחלקה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי קפלן אומר: "מדובר בנער חולה אונקולוגי, ולכן למרות החיסון, הוא עומד בסיכון גבוה יותר להידבק. הוא מוגדר כרגע במצב קל, ומקבל טיפול למניעת הדרדרות, וכן תמיכה נשימתית".

עוד הוסיף פרופ' צמחוני כי "על אף שאיננו יודעים במדויק ממי הנער נדבק, זוהי דוגמה נוספת לעובדה שהקורונה עדיין כאן. החומה היעילה ביותר מפני המשך התפשטות הנגיף היא עדיין החיסון, ויש לזכור שבמדינת ישראל יש למעלה ממיליון איש שאינם מחוסנים, אשר מעמידים בסכנה לא רק את עצמם אלא גם את סביבתם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר