בכירים בעירייה ובקופת חולים מאוחדת יחד עם הרב ברדה בחנוכת המרפאה של מאוחדת בשכונת אגמים
בכירים בעירייה ובקופת חולים מאוחדת יחד עם הרב ברדה בחנוכת המרפאה של מאוחדת בשכונת אגמים

מרפאה חדשה של מאוחדת נחנכה באגמים

בתחילת השבוע חנכה מאוחדת את המרפאה - בשכונה החדשה במעמד הנהגת מאוחדת, ראש העיר תומר גלאם ומכובדים רבים. מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: "נמשיך לתת את שירותי הרפואה המעולים שלנו לכל תושבי העיר". והרב ברדא גילה שהוא כבר 35 שנים מבוטח במאוחדת ומרוצה

פורסם בתאריך: 1.1.20 11:13

     

אחרי מכבי הגיעה גם תורה של קופת חולים מאוחדת לקבוע יתד בשכונה אגמים החדשה שכמות התושבים המתגוררים בה גדלה מיום ליום.

המרפאה החדשה נפתחה בתחילת השבוע לציבור מבוטחי הקופה והיא ממוקמת במרכז המסחרי שראשון שנפתח בשכונה ברחוב בקעת רימון.

באירוע חנוכה המרפאה שהתקיים בתחילת השבוע התכנסו מכובדים רבים ובהם מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, מנהל המרחב איציק שושני, מנהלת מרחב אשדוד, הגב' יוכי מאיר, ראש העיר תומר גלאם, סגנו יעקב אביטן, חבר המועצה חי דהרי, הרב יצחק ברדא, נציגים מהנהלת מאוחדת ועובדיה. הרב ברדא אף קבע את המזוזה וגזר את הסרט יחד עם דני מושיוב ותומר גלאם.

הרב ברדה, דני מושיוב ותומר גלאם בקביעת המזוזה

"אחת התכונות היפות בעיר הוא החוסן של התושבים ורואים זאת בעיקר בזמני חירום, שקיימים גם באשקלון" אמר מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב והוסיף "שירותי הרפואה של מאוחדת עובדים בשעת חירום כבשגרה. מדהים לראות כיצד אנשים עוזבים את הבתים שלהם, לוקחים איתם את הילדים, מגיעים למרפאות שלנו ופותחים את השירותים – וזה מאפיין חוסן של עיר, שנובעת מן הרוח שמושרית כאן".

מושיוב וד"ר רפי קזראל באירוע חנוכת המרפאה

עוד אמר מושיוב "זו זכות מאוד גדולה לפתוח מרפאה נוספת בעיר אשקלון. אנו מבססים את שירותי הרפואה המצויינים של מאוחדת במקביל לפיתוח הנהדר של ראש העיר ושותפיו לעשייה. בשנה האחרונה פיתחנו את המודל ההיברידי המהפכני של מאוחדת המציע שלושה ערוצים עיקריים להתקשרות עם הרופא: פנייה מקוונת לרופא, ביקור במרפאה או ביקור דיגיטלי בשיחת וידאו – והמודל הזה, שהוא ייחודי למאוחדת, עובד באופן יוצא מן הכלל במרפאות מאוחדת באשקלון. לשמחתי, יש במאוחדת מנהיגות רפואית, שמובילה ומקדמת ביסודיות את הבריאות כאן ואנו נמשיך לתת את שירותי הרפואה המעולים שלנו לכל תושבי העיר".

"אני מבוטח במאוחדת כבר 35 שנה", שיתף הרב ברדא את הנוכחים "מאוחדת – פשוטו כמשמעו – היא מיוחדת לכלל הציבור. אין דבר שלא מקבלים במאוחדת, מבחינת כל השירותים הרפואיים".

גם ראש העירייה, תומר גלאם נשא דברים. "השם של מאוחדת – הוא אמירה, מאוחדת מלשון אחדות. חשוב להעמיק את השירות לתושבי אגמים שזו אחת השכונות היפות במדינת ישראל, סמוך להתפתחות החדשה בעיר" אמר גלאם והוסיף "ההון האנושי – החברים שמנהלים את המרפאה – בזכותם נותנים את השירות הטוב ביותר שבא בצורה ניכרת בכך שהאוכלוסייה במאוחדת הולכת וגדלה ואני מאחל שיהיו כמה שיותר הצלחות וכמה שפחות חולים".

ראש העירייה תומר גלאם ומנהל מחוז הדרום במאוחדת דני מושיוב באירוע חנוכת המרפאה באגמים

סגן ראש העיר, יעקב אביטן: "מאוחדת הולכת ומתרחבת – וזה יפה שהקופה מתפרסת בכל שכונות העיר. אתם כמו שמונת הנרות של חנוכה שלכל נר יש כמה צבעים, שהם מאירים וכשאתה מתקרב – הם מחממים. אני חבר במאוחדת מזה שנים ומאוחדת היא כזו: מאירה עם שלל צבעים, יש חום שאפשר לקבל אותו מהעובדים בקופה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בקופת חולים מאוחדת היו גאים השבוע בפתיחת המרפאה בשכונה ומסרו כי מעתה תושבי השכונה החדשה ייהנו משירות רפואי קרוב לבית: רפואת משפחה, רפואת ילדים בהובלת ד"ר רפי קזראל, רפואת נשים, שירותי אחיות, בדיקות מעבדה ומזכירות רפואית.

הרב יעקב אביטן

ד"ר קזראל והרב יעקב אביטן

בקופה לא שכחו גם את המהפכה ההיברידית של מאוחדת המציעה שילוב בין עידן הדיגיטל ובין היחס האישי, "הכל לפי בחירת המטופל, כאשר אף אחד מהם לא בא על חשבון השני: נהפוך הוא. שניהם יחד חוברים לכדי מודל שירות אחד, שמאפשרת ללקוחות לבחור את השירות בדרך המתאימה להם באותה עת", אומרים במאוחדת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר