יונתן סבג והוריו. צילום מתוך פייסבוק
יונתן סבג והוריו. צילום מתוך פייסבוק

השחקן האשקלוני יונתן סבג בהודעה נרגשת: "ניצחתי את הסרטן"

פורסם בתאריך: 23.12.21 18:46

     

שמונה חודשים לאחר שהתגלתה בגופו מחלת הסרטן, מודיע היום השחקן והקומיקאי האשקלוני יונתן סבג, כי הוא הבריא מהמחלה.

בפוסט שפרסם היום סבג הוא כתב: "ניצחתי את הסרטן! לא יודע בדיוק להסביר מה עובר עליי עכשיו, או מה עבר לי בכל שמונת החודשים האחרונים. מרגיש שנולדתי מחדש, שאני האדם המאושר כרגע בעולם. תודה. תודה לכל מי שהתפלל עבורי, שלח הודעה והיה חשוב לו להיות חלק במסע הזה שלי. תודה למשפחה שלי האהובה ולחברים הקרובים שעטפו אותי בכל רגע וגרמו לי להבין שזה קטן עליי".

מהיום שגילה כי המחלה מקננת בגופו תיעד סבג וסיפר בדף הפייסבוק שלו, כסוג של יומן אישי, על כל התהליך שעבר עליו, על הטיפולים המפרכים ועל הרגעים הקשים. יומן המחלה של סבג ריגש עשרות אלפים ברחבי הארץ שליוו אותו בדרך הזאת דרך מילותיו.

סבג בסרטון לפני כחודשיים רגע לפני הטיפול האחרון:

"פעם ראשונה בחיי שאני יכול להעיד על עצמי משהו, ואללה אני אלוף העולם, בליפול. אבל בעיקר לקום", הוא כותב היום, "ברגעים שהייתי מתפורר, שהגוף מפורק לרסיסים, ידעתי שיש מישהו שמלווה אותי, מישהו ששם עבורי בכל צעד הכי קטן כי בסופו של דבר בזמנים הכי קשים זה רק אתה ובורא עולם. ה' תודה. תודה שהעברת אותי שיעור ולמדת אותי להתפרק ולבנות הכל מההתחלה. תודה שהבנתי שאני בסך הכל חומר ואין בי כוחות, שכל הדמיונות שאנחנו חיים בהם הם סתם. כי בתכל'ס, איך אומרים? רק בריאות. עכשיו, עכשיו זה הזמן להתחיל לבנות הכל מההתחלה. לחיים טובים בריאים ומאושרים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר