חתונה חד מינית
חתונה. צילום: גיל כהן מגן

מרגש: שי וניב התחתנו באשקלון באירוע שכולו התנדבות

ברגעים אלה מתקיימת חתונה להט"בית על שפת הים באשקלון, את החתונה הפיק ארגון "מברוק" המסייע לזוגות שאין ידם משגת לקיים אירוע. השמות בכתבה בדויים

פורסם בתאריך: 3.5.21 22:03

עדכון אחרון: 4.5.21 17:18

     

בשעה זו, באולם "מקום בים" שבטיילת באשקלון מתקיימת חתונה מרגשת במיוחד. זוג החתנים שי וניב, היו מאורסים כבר שנתיים ובגלל מגיפת הקורונה נאלצו לדחות שוב ושוב את אירוע החתונה, עד שהצליחו להוציא אותו לפועל הערב.

הם הכירו כמעט במקרה כששי נכנס אל חנות הבגדים בה ניב עבד והתאהבו מיד. אחרי זוגיות ארוכה הם החליטו לקחת את הזוגיות שלהם שלב אחד קדימה ולהינשא.

כשהבינו את העלות הגבוהה של החתונה יחד עם החלום הגדול להקים משפחה ולהביא ילד לעולם באמצעות פונדקאות – הם חששו שלא יוכלו להתחתן עד שהגיעו לארגון "מברוק".

ארגון מברוק

המלצרים המתנדבים של  ארגון מברוק. צילום: שני בן ישראל

"זה מאוד מרגש", אומרת שני בן ישראל, רכזת יח"צ של צוות מברוק דרום, "מברוק מלווים את הזוג כבר קרוב לשנתיים ולא האמנו שזה באמת יקרה. בעיקר מרגש לראות את ההירתמות של האנשים מסביב – אם זה הצלם מגנטים שהגיע ברגע האחרון, או הדי.ג'יי שישב עם הזוג כדי לקלוע בדיוק לטעם האישי שלהם והכל – בהתנדבות מלאה. לא מובנת מאליה הנתינה הזו, במיוחד אחרי תקופה לא פשוטה שעבר עולם תרבות האירועים. אי אפשר לשכוח את צוות המלצרים שהגיעו לחלוק עם הזוג את הרגע המאושר שלהם. אני באופן אישי, כחלק מהצוות שליווה את הזוג בתהליך – מאוד שמחה בשבילם. את החתונה הזו, לא הפקנו עבורם – אלא איתם. והם לא עוזבים אותנו, איתי החתן הוא במקרה גם מאפר והתנדב לעזור בחתונות הבאות. בעזרת מברוק אנחנו מעניקים לכל כך הרבה אנשים הזדמנות להתנדב ולהעניק מעצמם למען האחר".

החתונה היום היא החתונה ה-42 במספר שהפיק ארגון "מברוק" בשש שנות הפעילות שלו.

"מברוק" פרויקט של צעירים מרחבי הארץ לקידום הערבות ההדדית ויצירת קהילת מתנדבים בעולם החתונות, כשהכל בהתנדבות – מהאולם ועד החליפות, אפילו המלצרים באירוע – הם סטודנטים מתנדבים.

מתנדבי ארגון מברוק

מתנדבי ארגון מברוק. צילום: שני בן ישראל

אם למשל חתונה רגילה עולה מאה אלף ש"ח וצפונה לזוג, הרי שבמקרה הזה הזוג צריך להוציא כ-10% מזה בלבד ורק על מנת לכסות הוצאות מינימליות. כך למשל, מה שבהתנדבות מלאה זה: די.ג'יי, צלמת וידאו+סטילס, צלם סטילס, צלם מגנטים+עמדה וחומרים, הדפסת הזמנות, חליפות, עיצוב חופה, מלצרים, ברמנים, עורכת וידאו, קישוט לרכב ומעצב גרפי להזמנות. מה שדורש הוצאה מינימלית רק לכיסוי הוצאות זה: אוכל בעלות מינימלית, אלכוהול וטבעות.

הארגון קורא לזוגות שרוצים להגשים את החלום ולהתחתן, ספקים ואנשים טובים שרוצים להתנדב- ליצור קשר באתר "מברוק" ולעזור לארגון להגיע לכמה שיותר זוגות ומתנדבים. https://www.mabrooc.com

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר