שביט ויזל במתחם האירועים דולוס. צילום: חיים אפריאט

שני קמפיינים חדשים לדוגמנית שביט ויזל

פורסם בתאריך: 5.8.19 11:13

     

הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר שביט ויזל שהיא תושבת קיבוץ בארי כיום אך גם אשקלונית לשעבר, נבחרה לאחרונה להוביל שני קמפיינים: קמפיין מתחם האירועים החדש דולוס במרינה באשקלון, הנמצא בבעלות איש העסקים אלי אלעזרא וקמפיין רשת האופנה עמנואל.

בדולוס בחרו בשביט ויזל להוביל את הקמפיין יחד עם חיים אפריאט שיצלם את הקמפיין, שניהם ילידי העיר אשקלון.

קמפיין חדש לשביט ויזל. דולוס – מתחם האירועים החדש במרינה באשקלון

הקמפיין שכבר צולם בדולוס על רקע המרינה המרהיבה, מתחם האירועים עוצב בהשראת חתונת קיץ יוונית בצבעי כחול לבן וצהוב.

ויזל מסכמת את השנה הטובה ביותר בקריירה שלה שנפתחה בערב הגאלה של שבוע האופנה בניו יורק כאשר היא מככבת על מסכי הטיים סקוור בתערוכה של צלם האופנה המוביל אייל נבו ומסתיימת בבחירתה של שביט להיות הפרזנטורית של רשת האופנה ׳עמנואל׳.

השנה עשתה גם את טבילת האש הראשונה בטלוויזיה במסגרת תכנית לייפסטייל לקשת 12 לצד נועה תשבי, ומבטיחה שזו רק ההתחלה.

בין לימודי נטורופתיה, עסק בעולם הקוסמטיקה הטבעית ואורח חיים פוטוגני ויזל מסמנת וי על הישג נוסף ותוביל את הקמפיין של רשת האופנה ׳עמנואל׳. היא נבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה של הרשת וחתמה כבר לשנה הקרובה.

שביט ויזל. צילום: גיל חיון

"אנו מברכים על הצטרפותה של הדוגמנית המובילה שביט ויזל למשפחתנו, לאחר כשלושה עשורים בשוק האופנה הישראלי אנו שמחים לגייס פרזנטורית שתלווה אותנו בעונות הקרובות ומתאימה כמו כפפה ליד למותג"מסרו היום ברשת האופנה עמנואל והוסיפו "הבחירה בשביט היתה טבעית ונכונה כמי שנחשבת מלכת ה RUNWAY הנצחית של ישראל ולצד זה תואמת את ערכי המותג. אנו מאחלים לה הצלחה רבה".

ויזל עצמה מסרה היום ״אני גאה ונרגשת להוביל את הקמפיין החדש של רשת האופנה האקסקלוסיבית עמנואל. כדוגמנית וחובבת אופנה לא יכולתי לבקש בית של מותגים טוב מזה. ארון הבגדים שלי מורכב מפריטים שניתן להשיג רק שם ואני שמחה שנוצר ביננו חיבור מדהים שכזה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר