משה ניסימפור
משה ניסימפור

משה ניסימפור: "אמרו לי נהיית סלב, אני לא מחפש להיות גימיק"

משה ניסימפור, תושב אשקלון שהפך לכוכב הרשת, נמצא כעת בחו"ל ומספר שכל הישראלים מזהים אותו ומקווה שעיריית אשקלון תרים את הכפפה, "נעשה חרטא ונביא את כל המדינה"

פורסם בתאריך: 29.7.19 19:30

     

ביומיים האחרונים הפך, בעל כורחו, משה ניסימפור לכוכב רשת בזכות הופעה שלו בכתבה בחדשות של ערוץ "כאן 11". כעת הוא נופש בעיר סוצ'י שברוסיה ומספר שהסרטון עשה רעש ברשת והגיע עד לתיירים הישראלים שם, "אני לא מודע, מה שאני יודע שכל פעם שאני מתחבר ל-WIFI יש לי 600-700 הודעת בווטאספ ובפייסבוק. כותבים לי אתה כוכב בכל הארץ ובכל הערוצים, אנשים כותבים לי 'נהיית סלב, כל הארץ מדברים עליך, כל הערוצים משדרים אותך'. כל התיירים הישראלים בסוצ'י אומרים לי 'כל הארץ מדברים עליך', אחד אומר לי 'בדיוק שלחו לי אותך'. הישראלים בסוצ'י כולם מזהים אותי".

ניסימפור מבלה בסוצ'י

ניסימפור מבלה בסוצ'י

בכתבה שהפכה ללהיט ניסימפור מדבר על מצב התיירות באשקלון ומציג את הגן הלאומי השומם ומספר לכתב על הפוטנציאל הלא ממומש "המדינה לא משקיעה בתיירות בארץ, לפני שבועיים הייתי באנדורה והכניסו אותנו למערה והביאו מדריכה מקומית והיא אמרה שפלתיון השד נמצא פה וכל השדים גרים פה וזה היה מרתק למרות שאנחנו יודעים שזה חרטא. אתה מספר פה שמשון עשה ככה בכוח האחרון שלו והפיל, באים תיירים מכל העולם, העיר אשקלון מרוויחה, המדינה מרוויחה והפארק עובד". הסרטון עלה בדפי פייסבוק פופולריים כמו הדפים של חנוך דאום, יבגני זרובינסקי ו"כשאבא ואמא בני דודים".

הסרטון שהצחיק את הרשת:

כשהכתב העיר לו כי העמודים שהוא עומד לידם הם לא העמודים של שמשון אז ניסימפור מודה שזה טרקטור שבר אותם וחלק מצאו בים. אבל תוך כדי השיחה עם הכתב הוא גם אומר "היי ריקי" וזה בין היתר מה שהפך את הסרטון לקאלט. "אנשים השתגעו, כולה באתי לעשות פרסומת לתיירות בעיר, יצא קטע שבדיוק ריקי שי עברה שם, פתאום ראיתי אותה ושכחתי שאני בשידור ומצלמים אז 'היי ריקי, מה קורה? הם לא יודעים הם לא אשקלונים'".

ניסימפור הוא דמות מוכרת בעיר, הוא בעל עסק של תשתיות מים וצנרת ומי שרואים אותו לא מעט באירועים ידועים בעיר כשהוא מתראיין לכלי התקשורת, בעיקר בעיתות מלחמה אבל לא רק. לפני כעשור הוא התפרסם עם גימיק מיוחד כאשר בנה דמוי טיל ואיים לשגר אותו לעבר עזה ולאחר מכן הקים מסעדה שקרא לה "מפגש הטיל" ועל השלט שלה התקין את הטיל המדומה.

ניסימפור והטיל עם ראש העירייה לשעבר, בני וקנין

ניסימפור והטיל עם ראש העירייה לשעבר, בני וקנין

בבחירות המוניציפליות האחרונות הודיע ניסימפור כי הוא מתמודד לראשות העירייה, הוא אף החל בקמפיין קטן ואפילו זכה לכתבת שער באחד המקומונים, אך כאשר התקרב המועד האחרון להגשת הרשימות האו הסיר את מועמדתו והביע תמיכה בתומר גלאם שאף נבחר לראשות העירייה.

מודעת הקמפיין של משה ניסימפור

מודעת הקמפיין של משה ניסימפור

חשבת שהסרטון הזה יהפוך ללהיט?
"לא חשבתי ולא ציפיתי, אני לא מחפש את הפרסום הזה ואל מחפש להית גימיק, יצא ככה מאת השם דבר. האמת שאני לא מודע לכלום, אני מנותק. יש לי 40-50 אחיינים אומרים לי 'משגעים אותנו שנביא טלפון שלך, בגלל שאתה לא עונה'".

ואיך הגיעו דווקא אליך?
"הכתבים שהם רוצים משהו באשקלון אז ביניהם הם שואלים ואז אומרים להם 'באשקלון רק ניסימפור'. מהבוקר אני בזה, אני לא נהנה מהטיול בכלל, הייתי שלוש שעות בחוץ ואני משדר לאמנון לוי, לגיא לרר, תוכנית בוקר, תוכנית ערב שיגעו אותי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אז הסרטון שלך יביא תיירים לאשקלון?
"אני חושב שכן, ראיתי כאלה שכתבו שהם רוצים לבוא לראות את עמודי שמשו ואת השדים, אם השגתי את המטרה אז היה שווה הכל. אנשים מלונג איילנד כתבו לי איזה תותח אתה, הציעו לי מערוצי תקשורת כל מיני פינות. לא יודע. אני לא יכול לתת תשובה לשום דבר. אני מקווה שראש העיר ירים את הכפפה. אני אין לי בעיה, נעשה חארטות נביא את כל המדינה. אנשים אוהבים סיפורים. לא סתם אמרתי פלתיון ושדים, שמה באנדורה שמו תאורה עדינה שזורקת אור במערה למעלה ואתה רואה דמות של סוס ודמות של אדם ואומרים לך 'אלה שדים' ואתה מרותק ואתה יודע שזה חרטא. נעשה חרטא ונביא מיליון תיירים לאשקלון ויבואו גם יותר. האוונגליסטים יבואו מכל העולם, אבל בינתיים מעירית אשקלון אף אחד לא התקשר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר