אולג פרנט (מימין) ומנהלי הקבוצה
אולג פרנט (מימין) ומנהלי הקבוצה

מ"אבא פגום" ל"האשקלונים": הכירו את הקבוצה החמה של העיר

מחפשים קבוצה בלי פוליטיקה ולמען אשקלון? אז הכירו את קבוצת הפייסבוק "האשקלונים" שאותה יצר אולג פרנט, מי שהיה עד לאחרונה אחד ממנהלי הקבוצה ההיסטרית "אבא פגום"

פורסם בתאריך: 23.5.18 10:04

     

קבוצת פייסבוק חדשה קמה בעיר וכבר מעוררת עניין – "האשקלונים" שמה. הקבוצה הוקמה, כך לדברי מנהליה, כחלק מהרצון להביא שינוי של פני העיר אשקלון, ראשית כל לטובת התושב והרצון לשווק את העיר כלפי חוץ ולהביא לעידוד העליה לעיר מכל קצוות הארץ.

הקבוצה הוקמה על ידי אולג פרנט מי שעד לאחרונה היה אחד ממנהלי קבוצת הפייסבוק הסופר פופולרית "אבא פגום" והחליט לקחת פסק זמן מניהול הקבוצה, לדבריו, לטובת השקעה בעיר מגוריו בכדי לדאוג לעתיד טוב יותר לו לילדיו ולכלל התושבים.

ביחד עם אולג מנהלים את הקבוצה אבי אלמשלי, יוגב פרץ, אביעד כהן, יניר אברהם, גבי בוכמן, אלכס קרסנופולסקי וחנן זילברמן. מדובר על קבוצת מנהלים שנבחרה בקפידה ולכל אחד ואחד יש תפקיד בשרשרת ניהול הקבוצה לטובת מענה מהיר לחברי הקבוצה ואף טיפול במקרים דחופים בהם נדרשת התערבות מיידית של אחד המנהלים.

פרנט מדגיש כי כמו בכל קהילה מסודרת גם בקבוצה זו יש חוקים וכל הקשור לדת, גזענות, פוליטיקה או כל דבר אחר שלא תואם את ערכי הקבוצה אסור בקבוצה "זה מה שגורם לה להישאר איכותית", מסביר פרנט. "לשים את כל חילוקי הדעות של כולם בצד למען מטרה אחת והיא שיפור רמת המחיה בעיר אשקלון לטובת התושבים".

רוצים להתחבר אליה? הקליקו כאן

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר