אל"מ במיל' אליהו פלאח, השר סמוטריץ', רה"ע תומר גלאם
אל"מ במיל' אליהו פלאח, השר סמוטריץ', רה"ע תומר גלאם

הציבור הדתי משתלב בהנהגת העיר אשקלון: אל"מ במיל' אליהו פלאח

לאחר שירות של עשרות שנים בצה"ל ולאחר עשור של פעילות ציבורית במסגרת הגרעין התורני "אורות", שכללה הקמת ישיבה, בית תמחוי ומדרשה, הצטרף אל"מ במיל' אליהו פלאח לרשימת "אשקלון מאוחדת" בראשות רה"ע תומר גלאם ובעידודו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. "אני מבטיח לסייע לכל הנדרש ולהיות יוזם ופועל למען התפקידים שאקח על עצמי באהבה ובאמונה", אומר פלאח

פורסם בתאריך: 26.2.24 11:11

     

אלוף משנה במיל' פלאח, המשתייך לקבוצה של "אשקלון מאוחדת" בראשות ראש העירייה תומר גלאם, קיבץ סביבו קבוצה גדולה של אנשי הציבור הסרוג המבקשים שינוי. קבוצה זו קיבלה את ברכתם ועידודם של מפלגת הציונות הדתית בראשות שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הידוע בקירבתו הגדולה לאליהו פלאח באופן אישי ובתמיכתם של רבני הישיבה הגבוהה, רבני קהילות וגבאי בתי הכנסת ברחבי העיר.

פלאח שעוסק רבות בפעילות ציבורית, סיים לאחרונה תקופה ממושכת של התגייסות אישית בהתנדבות למערך הלוחם בפיקוד העורף, כאשר השתחרר משירות מילואים ארוך במלחמת "חרבות ברזל" זאת במקביל לכך ששני בניו לחמו ברצועת עזה.

אליהו פלאח פוגש את את בנו שיצא להפוגה משירות בעזה

אליהו פלאח פוגש את את בנו שיצא להפוגה משירות בעזה

פלאח בן 53 נשוי לניקול, אשת חינוך, אב ל-6 ילדים וסב לנכדים. בן העיר אשקלון, אלוף משנה במילואים שאחריו שירות של עשרות שנים בקבע בתפקידי פיקוד ומטה, בוגר תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, תואר שני בניהול משא ומתן, ניהול משברים וישוב סכסוכים. את לימודיו סיים בהצלחה באוניברסיטת בר אילן.

מאז ששוחרר משירות המדינה בצה"ל, לפני כעשור, הוא מנהל את "אורות" הגרעין התורני ומנהל ישיבת ההסדר והישיבה הגבוהה "אורות אשקלון" ועוסק בפעילות ענפה לחיזוק היהדות, החינוך, הרווחה והחסד בעירנו אשקלון.

אל"מ במיל' אליהו פלאח

אל"מ במיל' אליהו פלאח

עם צאתו למערכה הציבורית כתב פלאח לחבריו:

"לכל החברים היקרים והשותפים לדרך כבר שנים רבות! ממש בתחילתה של השנה החדשה נקראנו לחזק בברית שותפות של מפלגת הציונות הדתית בראשות שר האוצר בצלאל סמוטריץ עם ראש העיר מר תומר גלאם, ולרוץ ברשימה משותפת 'אשקלון מאוחדת' זכיתי ואני מברך על האמון ועל הזכות להיות חלק מרשימה מנצחת זו. קיבלתי את ברכת הדרך מרבנים רבים, רבני קהילות ורבני בתי כנסת, רבני הגרעין התורני בראשם הרב קובי כהן מנהלי בתי הספר השונים ומשפחת אברג'ל הענפה – אנשי חינוך באשקלון כבר עשרות בשנים, ובראשם יו"ר העמותה בה אני מכהן מר מאיר אברג'ל, הקמנו יחד מסגרות של כוללים ומסגרות רבות של חינוך בלתי פורמאלי".

עוד הוסיף פלאח ומנה את רשימת הישגיו למען הציבור הדתי בעיר: "לאחר 30 שנה בשרות קבע, הבאנו לעיר בגאווה גדולה ישיבת הסדר וישיבה גבוהה מהטובות בארץ. המונה כ-100 תלמידים ואברכים בית המדרש הגדול ביותר בעיר – יחד איתם עשרות רבות של משפחות חדשות שבאו לחזק ולהתחזק. הקמת מדרשה 'אורך' לנשים, המאפשרת לימוד תורה ואמונה לנשים כל שבוע באופן קבוע כבר 3 שנים. הקמתי בית תמחוי 'אורות יהודה' בשכונת שמשון. ליווי משפחתי לקהילות גרים ועוד מאות שעות של חיזוק תורה וחינוך בכל מרחבי העיר. בלנ"ד אני מבטיח לסייע לכל הנדרש ולהיות יוזם ופועל למען התפקידים שאקח על עצמי באהבה ובאמונה 'כאשר ציוה ה'… כן עשו', זה הזמן שלכם להגיד להיענות בחיוב להמשך ההצלחה ולשים בקלפי פתק 'כן'".

אל"מ במיל' אליהו פלאח

אל"מ במיל' אליהו פלאח

ראש העירייה תומר גלאם הצטרף לברכות על שיתוף הפעולה של הציבור הציוני דתי שחובר אליו אישית ובמיוחד לאלי פאלח בו הוא נעזר רבות בחיבורים לשרי הממשלה ובעלי תפקידים מהמפלגה. "פלאח מסמל את ארץ ישראל היפה ומשלב בתוכו את אהבת האדם, הארץ והמורשת היהודית והוא כולו איש של נתינה וחסד. יחד, נמשיך את ההצלחה למען העיר אשקלון וכל הקהילות הנפלאות שחיות בה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר