שירה זיגמון
שירה זיגמון

מצילים את שירה שהתעקשה לשרת במילואים במלחמה למרות המחלה הקשה

שירה זיגמון לא חשבה פעמיים כשהתחילה מלחמת חרבות ברזל והתגייסה מיד למילואים למרות שהיא מטופלת בטיפולים קשים. עכשיו היא בארה"ב בניתוח מציל חיים. "היא נלחמת במלחמה שלה על החיים שלה וכדי לנצח היא צריכה את העזרה של כולם", אומר אביה יוסי

פורסם בתאריך: 27.12.23 13:41

     

בשביעי באוקטובר, כאשר מתבררים מימדי הטבח הגדול בדרום, וכשהיא בעיצומם של טיפולים כימותרפיים קשים, לבשה שירה זיגמון, בת ה-25, את מדי המילואים שלה והחליטה להתגייס "כולם מתגייסים, אין מצב שאני יושבת בבית", היא אמרה ויצאה מביתה.

"כשמתבררת התמונה הקשה היא פשוט עולה על מדים ומתייצבת למילואים למרות שהתנגדנו", מספר אביה יוסי, "ככה, עם צינורות מחוברים, כי זו שירה". למרות הקושי הרב היא שירתה כקצינת מבצעים, כאשר מדי פעם אביה לוקח אותה לטיפולים חיוניים ובדיקות שונות שלאחריהם היא חזרה לבסיס.

"היא הספיקה לשרת שבועיים ואז הגיעה השיחה מהרופא בארה"ב שאמר שאנחנו צריכים להגיע כמה שיותר מהר", מספר האב, "תוך 24 שעות, בזמן שהמדינה כאן בוערת, נפרדנו מהבית, מהמשפחה והחברים ועלינו על הטיסה לניו יורק עם שירה והתאומים, כשאנו משאירים בבית בישראל, בת חיילת (מפקדת תצפיתניות) ואת הבן הגדול שעובד עם הצבא וחייב להישאר בגלל המלחמה".

זו אינה הפעם הראשונה ששירה נאבקת בסרטן, כבר בגיל 5 היא ניצחה את המחלה הקשה, אבל עכשיו, 20 שנה אחרי, הסרטן חזר והוא אגרסיבי ואלים הרבה יותר. ברגע אחד, מבחורה צעירה מלאה בחלומות ותוכניות לטרוף את החיים, שירה מצאה את עצמה במלחמה על החיים.

שירה זיגמון

שירה זיגמון

שירה טופלה בארץ, אצל מיטב המומחים. אבל בגלל מורכבות הניתוח שהיא צריכה לעבור, והעובדה שמדובר במקרה נדיר שאין בישראל ניסיון בטיפול בו, המליצו הרופאים לשירה להגיע לניו יורק, שם יש ניסיון ואפשרות לבצע את הניתוחים המורכבים שהיא צריכה לעבור.

"שירה חגגה יומולדת 25 לפני שבוע", אומרת אמה שלה, אפרת, "המראה שלה יכול להטעות אבל מתחת לחזות העדינה הזו שלה, יש נפש של לוחמת, עם כוחות על ועוצמות נדירות של אישה צעירה שנלחמת על החיים שלה ואין לה שום כוונה לוותר. גם לנו! הגענו עד לכאן, כדי לתת לשירה את הסיכוי הכי טוב שיש. ועכשיו אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להציל אותה".

המשפחה יצאה בקמפיין מימון המונים כדי לעמוד בהוצאות הגבוהות הכרוכות בטיפולים בביה"ח MSK בניו יורק. אפשר לתרום כאן: https://bit.ly/3vjSS9T

"עכשיו היא נלחמת במלחמה שלה על החיים שלה וכדי לנצח היא צריכה את העזרה של כולם", אומר אביה יוסי.

שירה זיגמון

שירה זיגמון


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר