זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אסון: בן 45 נהרג בהתהפכות טרקטורון לעיני בתו

האיש רכב עם בתו בת ה-17 על טרקטורון בשטח פתוח, אך מסיבה שאינה ברורה התהפך הטרקטורון ומותו נקבע במקום. "ראינו את הגבר שוכב בסמוך לטרקטורון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה", סיפר פראמדיק מד"א

פורסם בתאריך: 3.6.23 20:40

     

לפני שעה קלה התרחשה תאונה קטלנית בשטח פתוח במועצה האזורית לכיש, כאשר טרקטורון ריינג'ר ועליו גבר בן 45, תושב יד נתן, יחד עם בתו בת ה-17 התהפך.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, בדקו את הגבר שסבל מחבלת ראש קשה וללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. בתו טופלה במקום ולא נזקקה לטיפול רפואי.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, פתחו לפני זמן קצר בחקירת האירוע והם אוספים כעת ראיות וממצאים בזירה.

פראמדיק מד"א רועי חזי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בסמוך לטרקטורון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא נלכד מתחת לטרקטורון שהתהפך וחולץ כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נערה בת 17 שהייתה גם כן בטרקטורון שהתהפך לא נפצעה ולא נזקקה לטיפול רפואי".

הילה רינקוף ואסנת ראובן חובשים באיחוד הצלה מסרו: "בהגיענו למקום הבחנו ברוכב טרקטורון כבן 45 מחוסר הכרה, לצערנו מותו נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל".

במשטרה מבהירים שיש לנהוג במשנה זהירות בנסיעה ברכבי שטח, וכמו כן לעשות זאת עפ"י חוק בצירים המתאימים לכך תוך נקיטת כלל אמצעי הבטיחות הנדרשים ושימוש בהתקני הריסון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר