רועי צאיג וחברי מועצת הנוער באשקלון
רועי צאיג וחברי מועצת הנוער באשקלון

"ההרצאה שלך היא חובה לכל בני הנוער בישראל"

במילים אלו פנתה ליאל יעקב תלמידת כיתה י"א וחברת מועצת הנוער העירונית באשקלון, לרועי צאיג בסיום הרצאתו מעוררת השראה. באמצעות סיפור על מוטיבציה, כוח רצון וסיפור חיים לא שגרתי, ריתק צאיג את חברי מועצת הנוער

פורסם בתאריך: 30.12.21 20:10

     

מערכת החינוך מלאה בהרצאות ותכנים המועברים חדשות לבקרים, אלא שהרצאתו של איש האסטרטגיה ויחסי הציבור רועי צאיג היא משהו אחר, שונה בנוף ההרצאות הרגיל. כזו שמעוררת השראה, ומשאירה ערך רב אצל המאזינים הרבה אחרי שהיא מסתיימת.

צאיג מוכר בנוף האשקלוני, מלבד היותו הבעלים של משרד האסטרטגיה והיח"צ "צאיג תקשורת", הוא גם משמש ככתב ושדר רדיו, וכמורה מקצועי. בנוסף הוא מעביר מגוון הרצאות בנושאים שונים, כולל  הרצאת מוטיבציה מרתקת סוחפת ומרגשת, המלמדת את בני הנוער שיעור חשוב לחיים.

הוא מדבר עם בני הנוער בגובה העיניים, ובימים בהם לא קל לתפוס את תשומת הלב של הצעירים , לראות עשרות בני נוער מרותקים למסרים היוצאים ממנו, הוא מחזה מיוחד במינו.

רועי צאיג בהרצאה למועצת הנוער באשקלון

רועי צאיג בהרצאה למועצת הנוער באשקלון

בכנות רבה, ובגובה העיניים, הוא מתאר סיפור חיים לא שגרתי, מיוחד ומרתק.

את ההרצאה שתופסת תאוצה ברחבי הארץ, מעביר צאיג בעיקר לבני נוער לצעירים לפני גיוס. בסיום ההרצאה לחברי מועצת הנוער באשקלון, הצליחו הצעירים לרגש את המרצה הוותיק. "ההרצאה ממש נתנה לנו כוחות, הסיפור שלו מרגש ולימד אותי שאף פעם אסור לותר. נכון שיש מחירים לשלם כדי להצליח, אבל רועי מסביר בצורה מרתקת למה לוותר זה הכי גרוע", סיפר אחד התלמידים.

רועי צאיג. צילום: פבל

רועי צאיג. צילום: פבל

"אני רוצה שתבוא לבית הספר שלי ולכל בית ספר בישראל", ניגשה לצאיג לאחר ההרצאה ליאל יעקב, "ההרצאה שלך, עוצמתית וחזקה, המסר מאוד ברור, ומה שחשוב הוא שההרצאה נתנה לנו כוחות ומעוררת המון השראה".

"חשוב לי לספר לנוער המדהים, כי תמיד יש קשיים ותמיד יהיו", מתייחס צאיג לנושא, "אבל ברגע שלא מוותרים, מגיעים רחוק, ואסור להם לפחד מכישלונות כי זה חלק מהעניין. התגובות שאני מקבל נותנות המון כוח, ורצון להמשיך ולהרצות. זו השליחות שלי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר