ארונות אמבטיה, מקלחונים ומה שביניהם. תמונה באדיבות קרמיקה אביב
ארונות אמבטיה, מקלחונים ומה שביניהם. תמונה באדיבות קרמיקה אביב

ארונות אמבטיה, מקלחונים ומה שביניהם

אין כמו לחזור הביתה בתום יום עמוס ולהיכנס למקלחת ולהתרענן. פגשנו את אלדד מאירה מ"קרמיקה אביב" שסיפר לנו כיצד הופכים בקלות את חדרי הרחצה לפינות החמד של הבית

פורסם בתאריך: 16.7.20 16:26

     

יעיד כמעט כל מי שאי פעם בנה בית או שיפץ את הדירה שלו, החלק המרגש באמת הוא השלב בו מאבזרים ומרהטים את הבית, מקשטים ובוחרים את החפצים שיתנו לבית אופי. בין החדרים הראשונים שמקבלים תשומת לב אחרי שהסתיימו בהם הריצוף וחיפוי הקירות הם חדרי הרחצה.

בשיחה עם אלדד מאירה מ"קרמיקה אביב" באשדוד קיבלנו סקירה מקיפה על החידושים והטרנדים החמים בתחום. "רוב הלקוחות בדרך-כלל מפצלים את הרכישה שלהם לשתיים: תחילה הם בוחרים את אריחי הקרמיקה, ברזים, אסלות וכיורים וכל מה שדורש התערבות מאסיבית של קבלן ביצוע, ולאחר מכן הם מגיעים לחנות נינוחים ורגועים לבחור מקלחונים ואביזרים משלימים", מספר אלדד. "יש לקוחות שמגיעים לבד ואחרים מלווים על-ידי מעצב פנים ויחד הם נהנים מהמבחר העצום שיש לנו להציע".

תמנה באדיבות קרמיקה אביב

תמנה באדיבות קרמיקה אביב

בתצוגה ב"קרמיקה אביב" תוכלו להתרשם מלמעלה מ- 100 ארונות בעיצובים ובגדלים שונים של מיטב היצרנים ולמעלה מ-15 דגמים של מקלחונים. בנוסף, מפעילה החנות גם נגריה שמבצעת עבודות בהזמנה אישית.

אלדד ממליץ להגיע אל החנות כשבידכם המידות של הארון המבוקש על מנת שהצוות יוכל להתאים עבורכם את הארון המתאים ולחסוך עוגמת נפש. "חדר הרחצה זוכה בשנים האחרונות לעדנה בכל מה שנוגע להשקעה ולעיצובים. יש חשיבה על הצבעים המתאימים לאריחים ורבים מהלקוחות מבקשים שיהיה "טוויסט" עיצובי", ממשיך אלדד. "בעיצובים שלנו אנחנו משלבים הרבה עץ כשעל הארון מניחים משטח מחרס, בוצ'ר או קוריאן ועליהם ניצב הכיור. כמובן שיש גם אופציות נוספות קלאסיות ומודרניות".

תמונה באדיבות קרמיקה אביב

תמונה באדיבות קרמיקה אביב

עוד מסביר אלדד, שהטרנד היום בכל הנוגע למקלחונים הוא זה של "הקו הנקי", כלומר פחות פרופילים ויותר צירים, מה שמשווה למקלחון נראות מודרנית יותר. מקלחונים בהם משולבת מתכת מגיעים במגוון אפשרויות כאשר הניקל הוא הסטנדרט, אך ניתן לבחור גם בגוונים המיוחדים כמו שחור מט, זהב מט, רוז גולד ועוד. "אנחנו מציעים מקלחונים בעיצובים שונים במידות הסטנדרטיות של 80X80, 80X90 במחיר שמתחיל מ- 690 שקלים בלבד. כשהלקוח מבקש מקלחון בהתאמה אישית, אנחנו שולחים איש מקצוע מטעמנו לבית הלקוח כדי שייקח מידות מדויקות על-פיהן ייבנה המקלחון".

אחת המחלקות האהובות על כל הלקוחות של "קרמיקה אביב" היא ללא ספק מחלקת האביזרים והאקססוריז. זה המקום בו ניתן לתת דרור לעיצוב, לצבעים, חומרים וקישוטים. כאן תוכלו לבחור החל ממעמד לנייר מותאם לצבע של הכלים הסניטריים, דרך מברשות לאסלה, מוט למגבות, ברזים, פחים ועד ספסלי עץ מעוצבים. כיום, כשברוב הבתים החדשים או המשופצים יש יותר מחדר רחצה וחדר שירותים אחד, החגיגה מוכפלת. זאת משום שהלקוחות מבקשים לעצב שונה כל אחד מחדרי הרחצה באופן שיותאם למי שאמורים לעשות בו שימוש, ולכולם יש פתרון מתוך המגוון שבחנות.

"קרמיקה אביב" היא חברת יבוא הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור הדרום. החברה הוקמה לפני כ- 35 שנים על ידי משפחת מאירה, שבחזונה ראתה כיצד היא מנחילה סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. והחזון התגשם ועוד איך. כיום החברה המנוהלת על-ידי אלדד ואחיו מתן, שמנהל את המרכז הלוגיסטי הממוקם ב"ניר גלים", מונה כ- 20 עובדים מיומנים וותיקים, בהם סוכני מכירות, אנשי שירות, צוות מעצבי פנים ואדריכלים שיחד ולחוד מעניקים לכל באי החנות חווית קניה מושלמת.

 

קרמיקה אביב

כתובת: רח' האורגים 37, אשדוד

טלפון: 1-700-551-771

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

תמונה באדיבות קרמיקה אביב

תמונה באדיבות קרמיקה אביב


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר