אולפנת צביה. צילום: אלירם משה
אולפנת צביה. צילום: אלירם משה

פורום ההורים העירוני להורים: "אפשרו תנאי בידוד כנדרש לתלמידות"

הפורום עסוק כרגע בעומס פניות של הורים לצד שמועות ומידע לא אמין על התפרצות בעוד מוקדים באשקלון. יו"ר הפורום להורים: "לא להיות ניזונים ממידע שגוי ולא מוסמך ולהיצמד אך ורק להנחיות המגיעות דרך הרשות או הנהלת האולפנא"

פורסם בתאריך: 3.6.20 17:09

     

פורום ההורים באשקלון נמצא בימים האחרונים, עם התפרצות נגיף הקורונה במספר רב של בתי ספר ברחבי הארץ, בקשר רציף יותר מתמיד עם מנהל החינוך בעירייה.

עד אתמול יו"ר הפורום העירוני הרשה לעצמו להתנחם בכך שבאשקלון עדיין אין אף תלמיד שאומת כחולה בשפעת נגיף הקורונה, אבל החשש הסביר היה שמדובר בשאלה של זמן עד שגם באשקלון יאומת תלמיד כחולה קורונה ויאלץ מאות תלמידים הלומדים איתו באותו מוסד לימודים להיכנס לבידוד יחד עם עשרות אנשי צוות.

בדיקת קורונה.

לפני שעה קלה, לאחר הגעת התוצאות החיוביות של תלמידת כיתה י"ב באולפנת צביה הוציא יו"ר הפורום, אבי רווח הודעה להורים.

"הורים יקרים.

עם היוודע כי נמצאה באולפנא תלמידה מאומתת כחולת קורונה. פורם ההורים העירוני החל בקשר רציף עם כלל הגורמים הנוגעים בדבר לרבות משרד הבריאות החינוך ועיריית אשקלון.
אנו פועלים להעברת המידע בצורה מסודרת על מנת למנוע זליגת מידע בלתי אמין.

נכון לרגע זה ובהתאם להנחיית משרד החינוך הבנות נכנסות לבידוד עד לתאריך 8/6 עד ועד בכלל. במהלך הזמן הזה יבוצעו בדיקות לכלל התלמידות והצוות על מנת לאפשר אם קיים חלילה קבלת תשובות מהירה של מצב התחלואה בבית הספר.

השאלות רבות והלבטים והפחדים מובנים לחלוטין, אך מאידך בהחלט כדאי שלא להיות ניזונים ממידע שגוי ולא מוסמך ולהיצמד אך ורק להנחיות המגיעות דרך הרשות או הנהלת האולפנא.
חשוב להקפיד על הוראות משרד הבריאות ולאפשר תנאי בידוד כנדרש לבנות, על מנת לשמור על שלומם של שאר בני המשפחה אשר ממשיכים להתנהל כבשיגרה, וכמובן של שאר הציבור.

אבי רווח. יו"ר פורום ההורים העירוני

מערכת הלמידה מרחוק של האולפנא חוזרת בימים אלו לפעול וזאת על מנת למלא את החסר הלימודי ולאפשר שיגרת לימודים בריאה ולהכין את הבנות כנדרש לקראת המבחנים.

אני שב ומבקש בכל לשון של בקשה שנשמור כולנו בהקפדה יתרה על כללי הזהירות אשר יש בהם בכדי לצמצם עד למינימום את התפשטות הנגיף וזוהי חובתנו הדתית המוסרית והלאומית.

צוות פורום ההורים העירוני במעקב תמידי אודות המתרחש ועומד לרשותכם ככל שידרש. בברכת בריאות איתנה לכולם".

"מכיוון שאנחנו חיים במדינה שהדברים מתפשטים כאש בשדה קוצים וראינו את העיר הזו ואת העיר הזו גם אצלנו היתה אופציה והיום התוודענו שהיא קיימת גם אצלנו בעיר" הסביר היום רווח והוסיף "ברוך ה' כל הנוגעים בדבר בעירייה עשו פואוז באותו רגע, דיברו עם כל מי שצריך, הביאו את ההנחיות הברורות, מי צריך להיכנס, מה צריך להיכנס, מה עושים… תוך חצי שעה משנודע המקרה היה ברור איך נוהגים מרגע זה והלאה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בשעות אלה ממתינים במתח בהנהלת אורט הנרי רונסון לקבלת התוצאות בבדיקות שערכה שלשום בערב תלמידת המקיף לאחר שגילתה תסמינים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר