GetMoving

מעבר דירה בקלות באשקלון

זה אולי קשה למצוא מוביל אמין במחיר סביר אך יש פתרון. כנסו להשוואת מחירי הובלות באשקלון באתר GetMoving, פתחו מכרז ותוכלו לקבל הצעות מחיר ממיטב המובילים בשוק

פורסם בתאריך: 18.1.18 09:50

     

עם אלפי הובלות אשר מתרחשות מדי שנה בשנה ענף ההובלות נחשב לאחד הפעילים. אולם ללא פיקוח או חוקי עזר אנשים רבים נופלים קורבן לחברות מפוקפקות, להונאות ולמקרים מצערים. למרבה הצער כיום כל אחד יכול לפתוח אתר אינטרנט, לרכוש משאית ולטעון כי מדובר בחברת הובלה מקצועית. ואכן כאשר הלקוחות אינם מבצעים בדיקה מראש ולא תמיד יש להם המלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים, הם עלולים ליפול ברשת של שקרים ותרמיות ולהתמודד עם סיטואציות לא נעימות ועם הפתעות בלתי צפויות. אם נוסיף לכך את הלחצים אשר נלווים לתקופת המעבר הרי שמדובר בקושי אמיתי ולכן אין זה מפתיע שקיימים חששות מרובים טרם בחירת חברת ההובלות אשר תתאים לתפקיד.

כיצד תוכלו להגן על עצמכם?

במבחן המציאות ההגנה הטובה ביותר מפני הונאות היא ידע מקדים. לא בכדי אומרים כי ידע הוא כוח ולכן צרכן אשר מכין שיעורי בית לאורך כל שלבי הדרך ונעזר בכל האמצעים אשר עומדים לרשותו יכול להיות רגוע ובטוח שיבחר בחברה מקצועית ואמינה. נכון זו עשויה להיות משימה מפרכת למדי אשר דורשת זמן רב, אך למרבה המזל ישנו אתר שמוכן לעשות עבורכם את העבודה ולסייע לכם לעבור את המעבר בדרך שקטה, יעילה, ידידותית ונוחה. אם עוד לא שמעתם על GetMoving  כנראה שהגיע הזמן. מדובר באתר המציע פתרון חדשני ומתקדם ומאפשר לכם להתגבר על כל הקושי והבעייתיות הנלווים למעבר דירה.

פתרון חדשני למציאת חברת הובלה באשקלון

אתר GetMoving מעמיד לרשותכם מערכת חכמה ויעילה אשר מאפשרת לכם למצוא חברת הובלה במינימום זמן ומאמץ ועם האפשרות לחסוך עד 30% מהעלות. השירות חינמי ואינו כרוך בתשלום וכולל פתיחת מכרז אשר מבצע עבורכם השוואת מחירים בזמן אמת, תהליך אשר בסופו תקבלו כמה הצעות מחיר ממובילים. את הצעות המחיר תוכלו לסנן, אם על ידי המחיר הזול ביותר ואם על ידי קריאת חוות דעת והמלצות אשר מופיעות בכרטיס ההצעה שקיבלתם. החברות אשר נמצאות באתר נבחרות בקפידה והנן מקצועיות, אמינות ומציעות שירות ברמה גבוהה ובמחירים הוגנים.

מילוי טופס בשלושה שלבים בלבד

כדי לקבל הצעות מחיר עליכם למלא טופס בשלושה שלבים פשוטים:

  • פרטים אישיים – יש להזין שם, כתובת, יעד, תאריך הובלה וכדומה.
  • פרטי תכולה – יש להזין פרטים אודות היקף התכולה, כמות הארגזים, האם יש צורך בשירותים מיוחדים כמו שירותי אריזה או מנוף וכן הלאה.
  • קבלת קוד – יש להזין מספר טלפון ומייל על מנת לקבל קוד אימות לפתיחת המכרז.

לאחר מילוי הפרטים, המובילים יקבלו את פרטי ההזמנה וישלחו לכם הצעת מחיר. יש לציין כי המכרז מתקיים בזמן אמת, באנונימיות בשקיפות. השירות ניתן ללא עלות והתשלום מועבר ישירות לחברת ההובלה הנבחרת ללא גביית דמי תיווך.


תוכן שיווקי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר