פעילות אנשי הים התיכון
פעילות אנשי הים התיכון

יוגה, כדורעף ובנות הים: מגוון פעילויות מחר בניצנים לציון יום האוקיינוסים

קהילת דרום של" אנשי הים התיכון" חוגגת את יום האוקיינוסים, מחר יום שישי, בחוף ניצנים עם מגוון פעילויות לגוף לנפש ולים, ובסימן הכרזה על שמורות ימיות

פורסם בתאריך: 3.6.21 13:00

     

בשבוע הבא מתקיים ברחבי העולם יום האוקיינוסים הבינלאומי, הנותן הזדמנות לאנשים לכבד את האוקיינוסים ומזכיר שחשוב והכרחי לשמור על הים המספק לנו אינספור משאבים.

אנשי הים התיכון מציינים את היום הזה מחר, יום שישי 4.6, בשלל אירועים לגוף ולנפש בחופי השמורות הימיות, בהם גם ניצנים.

המטרה היא להרחיב את שומרת הטבע הימית אבטח מ-300 מטר ל-7 ק"מ, על מנת להבטיח שאלפי סוגי החי והצומח שחיים כאן, כמו הדולפין המצוי וצבי הים, יוכלו לחיות ולהתפתח באזור עוד שנים רבות וכדי שאנו נהנה ממי ים נקיים ובריאים.

פעילות אנשי הים התיכון

פעילות אנשי הים התיכון

מייקל רפאל, רכז ארצי של אנשי הים התיכון, מארגון אנו: "זהו מצב קריטי. הימים והאוקיינוסים במצב רע מאוד שמדרדר מיום ליום. אם לא נתחיל באופן מידי לפעול עם תוכנית אוניברסלית לשיקום האוקיינוסים אנו נמצא עצמנו מהר מאוד מול הכחדה של כל המינים".

האירוע מחר בחוף ניצנים יתקיים בין השעות 15:00-18:00. בין הפעילויות: יוגה, צ'יקונג, סיורים להכרות הסביבה הימית, תחרות כדור עף, פעילויות בנושא הדולפין, הדרכות, סדנת יצירת מנדלות על החוף, מתחם בנות הים ועוד.

פעילות אנשי הים התיכון

כל הפעילויות חינם ומיועדות לקהל הרחב כולל ילדים.

האירוע מאורגן בשיתוף אנשי הים התיכון, מועצה אזורית חוף אשקלון, החברה להגנת הטבע, עמותת דלפיס-למען היונקים הימיים, בית ספר לגלישה גלין ומשרד התרבות והספורט.

עוד על האירוע: https://bit.ly/3fSWc0o

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר