אתר הפסולת המזהם שנחשף. צילום: דוברות איגוד ערים לאיכ"ס אשקלון
אתר הפסולת המזהם שנחשף. צילום: דוברות איגוד ערים לאיכ"ס אשקלון

"מפגע סביבתי": נחשף אתר פסולת פיראטי במושב שפיר

במשך מספר חודשים פעלה במועצה האזורית שפיר תחנת מעבר פיראטית לפסולת שהפכה למטרד סביבתי. חשיפתה והפסקת עבודתה התאפשרו הודות לשיתוף פעולה שלאיגוד ערים לאיכות סביבה אשקלון ומספר גורמים נוספים

פורסם בתאריך: 4.8.20 14:55

     

בעקבות פניות של תושבים במושב שפיר על תחנת מעבר פיראטית לפסולת במושב, לאיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, נשלחו למקום פקחים של האיגוד. הפקחים פתחו בפעילות אכיפה מתמשכת, אשר נערכה כמספר חודשים, ע"י איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון ביחד עם צוות דרום במשטרה הירוקה, רט"ג, מג"ב ותחנת משטרה קריית מלאכי.

בעקבות פעילות האכיפה הנ"ל נפתח תיק חקירה ובוצעו חקירות של בעל המשק, בעל החברה, נהג המשאית ומפעיל המחפרון.

אתר הפסולת המזהם שנחשף. צילום: דוברות איגוד ערים לאיכ"ס אשקלון

אתר הפסולת המזהם שנחשף. צילום: דוברות איגוד ערים אשקלון

בנוסף לחקירות, נתפסה ונלקחה לחניון ייעודי מטעם המשטרה הירוקה משאית אשר פרקה פסולת בתחנת המעבר הפיראטית. באיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון מסרו היום כי מדובר במקרה חמור והם פועלים ביחד עם השותפים השונים לעצירת מקרים אלה.

"איגוד ערים לאיכות הסביבה ממשיך לפעול כל העת כנגד הקמת תחנות מעבר פירטיות, מדובר במפגע סביבתי חמור ולכן האיגוד משקיע מאמצים רבים ומנהל חקירות מורכבות כנגד מפירי חוק" מסר הבוקר יו"ר האיגוד וראש עיריית אשקלון, תומר גלאם והבטיח: "אנו נמשיך לוודא כי המפגעים מועמדים לדין וכך גם נוודא שהנזק הסביבתי יתוקן".

מיטל אמיתי. באדיבות איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון

מיטל אמיתי, מנכ"לית האיגוד מסרה: "עצירת פעילות תחנת מעבר פיראטית זו מהווה התראה חשובה נוספת בפני מי שחושבים כי ניתן לפגוע בנכס היקר ביותר של המדינה והוא הסביבה. לא נשקוט עד אשר נביא למיצוי הדין עם כל המעורבים ולתיקון הנזק הנגרם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




היום ביקשו מתושבי אזור אשקלון שנתקלים במקרים מעין זה, אני מבקשים לפנות ללא דיחוי לפניות הציבור בעמוד המיוחד שקיים באתר איגוד ערים לאיכות הסביבה – נפת אשקלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר