גורי חתלתולים. צילום: תנו לחיות לחיות

מחר: יום אימוץ חתולים ב'תנו לחיות לחיות'

מתגייסים למען חתולי הדרום! ביום האימוץ המיוחד שכולו מיאו אחד מתוק ימסרו עשרות חתולים שנאספו ברחובות העיר לאחר שהיתה נשקפת סכנה לבריאותם ולחייהם, טופלו והחלימו וכעת הם מחפשים בית חם ואוהב

פורסם בתאריך: 14.11.19 08:48

     

מחר יום שישי, בין השעות 10:00-14:00 יתקיים במרפאת תנו לחיות לחיות באשקלון יום אימוץ של עשרות חתולים שהגיעו אליהם במצבים נוראיים, טופלו במסירות על ידי צוות העמותה וכעת הם מחפשים בית חם ואוהב.

מחלצים את החתולים ברחובות העיר. תנו לחיות לחיות

"לא תקראו עליהם בחדשות, אבל בין צבע אדום אחד לשני עשרות חתולים מגיעים אלינו במצבים נוראים" מסרו השבוע מתנו לחיות לחיות אשקלון. בעמותה מסבירים כי מבחינת החתולים החיים באזור הדרום לא פשוטים. התושבים שומעים את ההתרעה ותופסים מחסה במרחב מוגן אבל חתולים חסרי בית  מוצאים עצמם פעמים רבות מדי נפגעים מרקטות שנופלות. "אנחנו אוספים אותם אלינו למרפאה ומעניקים להם טיפול רפואי" מסבירים בעמותה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במרוצים השנים הגיעו למרפאה של העמותה מאות חתולים שהובאו חבולים ואחרי שטופלו, החלימו ושוקמו. חלקם נמסרו לאימוץ, אל המרפאה נותרו עוד עשרות כאלה שהגיע הרגע להעניק גם להם עתיד יותר טוב מאשר בין פחי הזבל השכונתיים.

ביום האימוץ, שיימשך למעשה ארבע שעות בלבד ימסרו לאימוץ עשרות חתולים, שחלקם מחכים כבר למעלה משנה לרגע הזה.

 

"כדי שנוכל להמשיך ולחלץ חתולים בזמן אמת, אנחנו קוראים לציבור אוהב החתולים להגיע ולאמץ ולפנות לנו עוד מקום לאלו שזקוקים לנו בשעת צרה" מסרו בתנו לחיות לחיות אשקלון והוסיפו "חתולים בכל הגילאים והצבעים, ממלאים את המרפאה ואנחנו מעניקים הנחות בסל האימוץ, למי שיאמץ חתולים עיוורים או על 3 רגליים ששרדו בגבורה מצבים קשים מאוד".

בין עשרות החתולים שימסרו לאימוץ ישנם גם חתולים עם סיפור חיים מרגש:

הולך על 3 רגליים ולא מתלונן. מי יאמץ אל החתול טרומפלדור? צילום: תנו לחיות לחיות

• טרומפלדור –  "מלך היופי והאהבה שמפזר אהבה על 3 רגליים. טרומפלדור שלנו, איך אתם עדיין מתרגשים מהעובדה שחסרה לו רגל אחת ולא מתפעלים מהיופי והאהבה שיש למתוק הזה בכמויות גדולות כל כך? הוא מחכה אצלנו כבר למעלה משנה, חתולון מושלם בן 3".

קינדר לא רואה אבל בכל זאת כל רגע איתו זה חום ואהבה. צילום: תנו לחיות לחיות

• קינדר- "את קינדר אספנו כשהיה עוד גור קטן, גורון עם עיוורון שלא הצליח לשרוד ברחובות לבד. הוא מחכה אצלנו כבר שנתיים, מתוק אמיתי, שלמרות שלא רואה – מראה תמיד כל כך הרבה אהבה".

שוורץ החלים מפציעה והחליט להיות דוגמן, תראו את הישיבה. צילום: תנו לחיות לחיות

• שוורצי- "חתולון סופר חברותי ומתפנק. שוורצי נמצא עם רגל פצועה, טופל והחלים והיום מתהלך ומפזר אהבה לכל הכיוונים".

כאמור, יום ההתרמה יימשך כארבע שעות בלבד. רוצים לדעת עוד? התקשרו: 3703* שלוחה 7.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר