יו"ר איגוד ערים לאיכות הסיבה נפת אשקלון אשר אברג'ל בכנס. צילום: יח"צ

מגבירים את החינוך הסביבתי בשטח נפת אשקלון

מעל ל-2000 משתתפים בפסטיבל הסביבתי שקיים איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון בל"ג בעומר

פורסם בתאריך: 9.5.18 16:39

     

איגוד ערים לאיכות הסביבה אשקלון נפת אשקלון קיים בל"ג בעומר פסטיבל סביבתי תחת הכותרת "הכדור בידיים שלנו" בשטח המועצה האזורית לכיש, אליו הגיעו למעלה מ 2,000 משתתפים מכלל הרשויות החברות באיגוד.

במסגרת הפסטיבל נחשפו המשתתפים לתכנים סביבתיים וחינוכיים המתאימים לכלל הגילאים באמצעות הצגות ילדים, סדנאות אקולוגיות, הצגות לגיל הרך, הפעלות, מופע מרכזי של הזמר סאבלימינאל ועוד.

יו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה וראש מועצת שפיר, אשר אברג'ל מסר כי האיגוד המאגד בתוכו 10 רשויות, עוסק בכל ימות השנה בקידום נושאי איכות הסביבה בנפת אשקלון לטובת כלל הציבור.

יו"ר האיגוד בכנס. צילום: יח"צ

אברג'ל ציין כי פעילות האיגוד מגוונת ורחבת היקף וכוללת מתן שירותים מקצועיים במגוון תחומים שמטרתם שמירה על הסביבה ושיפור איכות חיי התושבים, בניהם: מניעת מטרדי תעשייה, מניעת הזרמת שפכים, שמירה על ריחות וזיהום אוויר, פיקוח ואכיפה על מפעלי השטחים הפתוחים ועוד.

יו"ר האיגוד הוסיף כי חלק מרכזי מפעילות האיגוד הינה בתחום החינוך הסביבתי והדגיש כי עם כניסתו לתפקיד החליט שאחד מיעדיו המרכזיים יהיה הנחלת ערכי איכות הסביבה, הגברת המודעות הסביבתית, שיתוף הציבור והטמעת ערכי הסביבה, כחלק אינטגרלי מתחום החינוך הסביבתי לילדים ונוער בקהילה בכל רחבי הנפה.

מנכ"לית האיגוד, מיטל אמיתי מסרה כי הפסטיבל הוא חלק ממסורת של אירועים סביבתיים שמתקיימים ברשויות ומהווה למעשה חוליה נוספת במגוון פעילויות האיגוד אל מול הקהילה ברחבי נפת אשקלון, וכי בכוונתה להמשיך להעמיק בשנים הקרובות את הקשר עם הקהילה בתחומי פעילות נוספים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר