דניאל גיגי, מנהל מרחב דרום

קק"ל: דניאל גיגי נבחר למנהל מרחב דרום

גיגי, תושב אשקלון ועובד ותיק בקרן, ינהל את המרחב הגדול בארץ, החולש על תקציב פרויקטים של למעלה ממאה וחמישים מיליון שקל בשנה

פורסם בתאריך: 19.3.18 19:19

     

הקרן הקיימת לישראל, בחרה בדניאל גיגי, לתפקיד מנהל מרחב דרום. גיגי התמודד לתפקיד במכרז חיצוני וגבר על כשישים מועמדים מכל רחבי הארץ שהתמודדו לתפקיד. "אני נרגש מאוד לסגור מעגל בקרן הקיימת לישראל בתפקיד מנהל מרחב, זאת לאחר התפקידים הרבים אותם מילאתי בקרן", אמר גיגי והוסיף: "שותפים מלאים לבחירה שלי הם הנהלת קק"ל וארגון העובדים ואני מודה להם על האמון שנתנו בי ובכוונתי לפרוע את השטר הזה עד הסוף ולהוביל את המרחב לתוצאות מרשימות בכל התחומים".

נוטעים יערות. קק"ל. צילום: אליהו הרשקוביץ

מרחב דרום של קק"ל משתרע מיבנה ועד אילת והוא מהווה כ-54% משטח מדינת ישראל. קק"ל מנהלת במרחב זה כחצי מיליון דונמים מתוכם כ-340 אלף דונם של יער. במרחב דרום ישנם כ-280 עובדים ותקציב הפרויקטים שלו הוא בין 150 ל-180 מיליון שקל בשנה. "כמנהל מרחב דרום אני מתכוון להציב יעדים של חיבור קק"ל לאוכלוסיות רבות ומגוונת בכל המרחב הדרומי", מסר גיגי. "אני מתכוון להדק את הקשר בין הקהילה ליער ולהפוך את הציבור לשותף של קק"ל בתכנונים ובעשייה. יש לי כוונה להילחם על מעמדם של החורשות, היערות והשטחים הפתוחים כדי להוריש לדורות הבאים טבע וסביבה ואת האפשרות ליהנות מחיק הטבע ברמה ניאותה". כמו כן, בכוונתו של גיגי לפתח תחומי עניין ועשייה חדשים במרחב דרום של קק"ל, כל זאת כמובן בתיאום מלא ובאישור ההנהלה.

גיגי, תושב העיר בן 56, החל את דרכו בקק"ל לפני 33 שנים באגף החינוך והנוער של הקרן בתפקידי הדרכה. גם בתפקידו הבא הוא המשיך לעסוק בחינוך כאשר ניהל וריכז את מרכזי שדה ויער, שהם מערך בתי ספר שדה של הקרן הממוקמים ביער יתיר, נס הרים, שוני, ציפורי ויער לביא.

"אני נרגש מאוד לסגור מעגל". גיגי

מתפקידי חינוך עבר גיגי לתפקיד ביטחוני והיה ממקימי יחידת הביטחון את קק"ל וכיהן כקצין הביטחון של מרחב מרכז ומרחב דרום עם הקמת היחידה. בתפקידו הבא הוא כיהן כמנהל מחלקת ארגון ותחזוקה של המרחב. בשמונה השנים האחרונות מילא גיגי תפקיד של מנהל אזור, תחילה של מנהל אזור הרב הנגב והערבה וב-4.5 שנים האחרונות כמנהל אזור הנגב הצפוני. בנוסף כיהן גיגי במשך 13 שנה כיו"ר ארגון העובדים במרחב דרום וכגזבר המועצה הארצית. כמו כן, הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה וגאוגרפיה ובוגר לימודי ארץ ישראל במכון אבשלום.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר