הווטרינר העירוני גדי שרביט ליד תחנת האכלת חתולים. צילום: דוברות העירייה

מאכילים חתולי רחוב? 15 תחנות האכלה נוספו בעיר

29 מתקני האכלה קיימים כרגע ברחבי העיר. בקרוב יוקמו עוד 12. "המהלך נועד לדאוג לרווחת חתולי הרחוב מחד ולצמצם את מטרדי החתולים מאידך" נמסר מהעירייה

פורסם בתאריך: 13.3.18 13:40

     

מאז שפחי הזבל ברחבי אשקלון הוחלפו בפחים מוטמנים, נזקקים חתולי הרחוב בעיר למצוא אלטרנטיבות אחרות למצוא טרף לביתם. בתוך כך, גדלה גם תופעת התושבים המאכילים מידי יום את חתולי הרחוב בסמוך לביתם. מדובר בדרך כלל במבוגרים ערירים המוצאים בגילוי החמלה ליצורים הידידותיים סיפוק רב. חלקם אף רוכש מכספו הדל אוכל תעשייתי לחתולים וזן אותם מידי יום. אלא שבמקרים רבים זירת ההאכלה הופכת למפגע תברואתי כשבמקום נותרים שאריות עצמות, צלחות ולכלוך רב.

בעירייה החלו להרים את הכפפה ובמקום לנסות למגר את התופעה – לשתף איתה פעולה. העירייה יצאה לפני שה בפרויקט ייחודי של הקמת תחנות האכלה לחתולי רחוב. 14 מתקני האכלה הוצבו וכעת מדווחת העירייה של תאוצה שהפרויקט צובר: 15 מתקנים חדשים ונוספים הוצבו ברחבי העיר.

"המהלך נועד לדאוג לרווחת חתולי הרחוב מחד ולצמצם את מטרדי החתולים" מסרו היום בעיריית אשקלון "הפרויקט מתבצע בשיתוף פעולה מלא עם התושבים באותו אזור, המאכילים את החתולים ביוזמתם האישית. בתיאום עמם אף נקבע מיקום התחנה". בקרוב ימשיך הפרויקט לצבור תאוצה כשעוד 12 מתקנים כאלה יותקנו בעוד מקומות בעיר.

החתולים שיאכלו בתחנות האכלה יעוקרו, יסורסו ויחוסנו נגד כלבת, על ידי השירות הווטרינרי העירוני, מסרה העירייה ואף הזמינה את מאכילי חתולי רחוב המעוניינים בהקמת תחנת האכלה בשטח בו הם נוהגים להאכיל את החתולים ליצור קשר עם השירות הווטרינרי באמצעות המייל: [email protected] או מספר הטלפון: 08-6795333, ולהגיש בקשה מסודרת הכוללת את שם המאכיל/איש קשר, טלפון ליצירת קשר והכתובת המדוייקת בה הוא/היא מבקש/ת את התקנת התחנה. נציגי השירות הווטרינרי יבחנו כול פנייה לגופה ויחליטו על מיקומם הסופי של התחנות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר