איתי סהר ותמר קידר
איתי סהר ותמר קידר

"איתי סהר ירה בנגמ"ש ותקף אותי במקום את תומר": עו"ד תמר קידר מפנה אצבע מאשימה

עו"ד תמר קידר מסכמת את מערכת הבחירות באשקלון ומאשימה את איתי סהר בכך שתקף אותה במקום לתקוף את תומר גלאם. "הבעיה היא שירו בתוך הנגמ"ש ולא פעלו כדי להוריד ראש עיר מכהן", היא אמרה הבוקר ברדיו דרום והוסיפה כי לא התקשרה לברך את תומר גלאם על הניצחון, "כי אני לא חושבת שהוא ראש עיר שראוי לתפקיד שלו". סהר מסר בתגובה: "לא נעשה דבר נגד תמר בקמפיין שלנו"

פורסם בתאריך: 29.2.24 13:45

     

עם תום מערכת הבחירות המאוד ארוכה שהייתה פה, מתפנים באופוזיציה באשקלון לעשות סיכומים וחשבון נפש.

הבוקר הייתה זאת עו"ד תמר קידר שהתמודדה לראשות העירייה וקיבלה 12.3% מקולות הבוחרים שהתראיינה לתוכנית "בוקר טוב דרום" ברדיו דרום והפתיעה באמירות דווקא נגד המועמד השני לראשות העירייה, איתי סהר שזכה ב-27.4% מקולות הבוחרים.

 

בתחילת הריאיון אמרה קידר למראיין אמנון סופר, כי היא עשתה היסטוריה בכך שהתמודדה כשבידה תקציב זעום של כמה עשרות אלפי שקלים בודדים, "ליום הבחירות היו לי 300 ש"ח. הכל התנדוביות והתחבויות, לא היה לי גזיבו אחד בקלפי אחת, לא היו לי נציגים שחילקו פתקים בכלל, לא הייתי בנוף הציבורי בקלפיות ולא היה לי שלט בחוצות".

אז למה חשבת שתזכי?
"כי העבודה והעשייה הציבורית שלי דיברה, אני קיבלתי כמעט 7 אלף קולות לראשות העיר אשקלון שזה בערך 13% מקולות המצביעים".

בחירות 2024 באשקלון

בחירות 2024 באשקלון

אם לא השקעת אז למה רצת?
"אני חושבת שיש אמירה ערכית מאוד חשובה שאישה תרוץ לראשות עיר. הכסף הגדול, אני מדברת על מיליוני שקלים זה לא כוחות. אי אפשר גם בשילוב כוחות של כל המועמדים יחדיו, לא היינו מגיעים לעשירית מהתקציב שנשפך פה על ידי ראש העיר המכהן. האסטרטגיה הייתה שונה, האסטרטגיה הייתה לשלב כוחות בדרך אחרת. אבל לא שיתפו איתי פעולה, ירו בנגמ"ש זה היה עדיף לפגוע בי".

איתי סהר ירה בנגמ"ש?
"כן, כן ירה בנגמ"ש חופשי וזאת הסיבה ששנינו קיבלנו פחות. בגלל שאני ידעתי שגם עם שילוב כוחות לא נצליח להוריד, המטרה הייתה לא שהוא יתקוף אותי, אלא ששנינו נפעל כך להוריד אותו. הבעיה היא שירו בתוך הנגמ"ש ולא פעלו כדי להוריד ראש עיר מכהן. זאת הייתה טעות אסטרטגית ופטאלית מהצד השני. אני הייתי מספיק אחראית כדי לא לירות בנגמ"ש בתוך הבחירות".

בחירות 2024 באשקלון

בחירות 2024 באשקלון

חשבת שתנצחי?
"ידעתי שאפשר לנצח רק לא היה לי שיתוף פעולה מהצד השני שרצה לנצח את תומר גלאם. כשאתה בא להחליף שלטון מכהן, אסור לך לירות בתוך נגמ"ש, אלא לכוון לשלטון שאתה מתכוון להחליף אותו. העובדה שהתוצאה הסופית הוכיחה את מה שטענתי מלכתחילה. ביחד היינו מפסידים בוודאות. בגלל הירי בתוך הנגמ"ש, לא הצלחנו להוריד אותו לאחוזים נמוכים וזאת הסיבה שלא הצלחנו לעלות לסיבוב שני".

אולי הציבור אומר אנחנו רוצים אותו וסומכים עליו?
"התוצאה של תומר היא באחוז הצבעה מאוד נמוך, היה פה חוסר אמון טוטאלי. כראש עיר הוא לא מתפקד בזמן מלחמה וזה מעיד על זמן שגרה. הפיצוי הזה היה לשפיכת מיליונים על שטיפת מוח לתושבים על פייק כאילו אני ממומנת על ידי יש עתיד, כאילו אני שמאל. העבירו את השיח של ביחד ננצח שהיה בגלוי, אבל מתחת לפני השטח הפעילו פעילים כדי להכפיש ולהסית. זאת הייתה טעות".

תומר גלאם ורעייתו טלי מצביעים

"אני לא חושבת שהוא ראש עיר שראוי לתפקיד שלו". תומר גלאם ורעייתו טלי מצביעים

התקשרת לתומר לברך אותו?
"לא התקשרתי לתומר כי אני לא חושבת שהוא ראש עיר שראוי לתפקיד שלו. אני מאחלת לו הצלחה בתפקיד ומברכת אותו באופן אישי אבל אשקלון הפסידה. כי הבעיות הן אותן בעיות של ראש עיר שלא דאג במשך 7 שנים לטפל בהן".

איתי סהר מסר בתגובה: "אני חושב שהזמן של תמר לחשבון נפש ולאחריות. הנתונים היו ידועים לה והוצע לה כל מה שאפשר וסביר בנסיבות העניין, כדי לייצר שיתוף פעולה שייתכן ויכול היה להביא גם לשינוי בתוצאות. אנחנו מסתכלים קדימה להמשך עבודה עבור העיר שלנו והציבור ששלח אותנו במספרים גדולים להמשך עשייה ציבורית. ציבור שנתן בנו אמון במספרים חסרי תקדים. לא נעשה דבר נגד תמר בקמפיין שלנו, מלבד ציון העובדה שהיא לא הייתה במועצה לפני כן ושהניסיון הזה הכרחי ובדרך הפעולה שלה כעת היא מוכיחה זאת. אנחנו מקווים לשיתוף פעולה פורה כבר בטווח זמן מידי, עם כל מי שהעיר הזאת חשובה לו, כיוון שהעבודה רבה ושיתופי פעולה יהיו הכרחיים. בהצלחה לכולם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר