כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם
כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

"נדאג שאשקלון תקבל הטבות מס ומיגון": כך הבטיח רה"ע תומר גלאם בכנס התמיכה הגדול

שלושה ימים לפני הבחירות המקומיות, התקיים אמש כנס תמיכה גדול בראש העירייה תומר גלאם. גלאם נאם בפני מאות המשתתפים, הציג את הישגי העיר בשנים האחרונות ואת התוכניות לעתיד. "משימות רבות עוד לפנינו. אבל לפני הכל – נדאג שתקבלו את הזכויות שמגיעות לכם - הטבות מס ומיגון. אנחנו הולכים על זה בכל הכוח ובכל האמצעים העומדים לרשותנו. זה מגיע לכם ואתם תקבלו את זה", אמר בנאום

פורסם בתאריך: 25.2.24 14:44

     

אמש, התקיים כנס התמיכה הענק בראש העיר תומר גלאם, רגע לפני הבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב, 27.2.24. מאות רבות של תומכים הגיעו לאולם הגדול שבמלון תמרה כדי לתמוך בראש העירייה וברשימתו למועצת העיר, אשקלון מאוחדת.

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

במהלך הכנס הוזמנו לבמה בזה אחר זה חברי הרשימה ובהם: נתנאל שימאנוב, בוגר מועצת הנוער העירונית, אקטיביסט ותיק וחזק לזכויות הנוער והצעירים בעיר. דיקלה אבוטבול, יזמית מצליחה, מנהלת היחידה ללימודי חוץ ויו"ר התאגדות העסקים ואלי שטרית, מנהל מחוז דרום במינהל חברה ונוער במשרד החינוך. שלושתם נאמו מעל הבמה ושיבחו את גלאם.

כמו כן, חולקה לבאי הכנס חוברת אשר הציגה את הנעשה בעיר בחמש השנים האחרונות ואת התוכניות הצפויות לשנים הבאות. לחוברת הדיגיטלית > https://online.fliphtml5.com/lianu/kswn/index.html

לאחר מכן ולקול תשואות הקהל הרב עלה ראש העירייה לבמה והציג את ההישגים של אשקלון בשנים האחרונות ואת התוכניות שלו לעתיד.

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

אלה דבריו של ראש הערייה, תומר גלאם:

"אני מתרגש לעמוד כאן הערב. לפני חמש שנים עמדתי על הבמה הזאת ממש וביקשתי את אמונכם. ביקשתי את אמון הציבור להנהיג את העיר ולהוביל אותה קדימה.

"לשמחתי, הענקתם לי את הזכות לעמוד בראשות העיר הנפלאה שלנו. רציתי בכך אז, עד מאוד, ואני רוצה בכך גם היום. באותן עוצמות, באותה התרגשות, באותה תשוקה שמניעה אותי לפעול, לילות כימים, למען העיר שלנו, למען הילדות והילדים שלנו. למען העתיד של כולנו.

"נכנסתי לתפקיד ביראת קודש ומיומי הראשון הייתה לי מטרה אחת לנגד העיניים. להפוך את העיר שכולנו כל כך אוהבים, לעיר – שאנחנו אוהבים לחיות בה. לעיר שאנחנו גאים בה, לעיר שטוב לגדול בה ולגדל בה משפחה, לעיר שטוב להזדקן בה.

"בתוך חמש שנים הצלחנו לעשות בעיר מהפכה בכל תחום ותחום. זה לא היה פשוט אבל התחלנו לעבוד בקצב מהיר ורצנו למרחקים ארוכים. לא נכנענו לתכתיבים, לא התייחסנו לרעשי רקע, לא הקשבנו לאלו שפקפקו בנו. חלמנו, האמנו – והגשמנו. עשינו יחד דברים היסטוריים בעיר, דברים תקדימיים שמעולם לא נעשו.

"זכינו בפרס החינוך הארצי לראשונה בתולדות העיר. שברנו שיאים של מצוינות בחינוך ואחוזי הזכאות לבגרות עומדים היום על 93.8 אחוז – הנתון הגבוה ביותר אי פעם. באחוזי הזכאות לבגרות חברתית אנחנו במקום הראשון בארץ עם 86% – אין לזה אח ורע באף עיר אחרת בישראל. יש לנו מערכת חינוך מצוינת שמחנכת את ילדינו כבר מהגיל הרך לחשיבה יצירתית, יזמית, חדשנית ופורצת דרך.

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

"כבר היום אנחנו זורעים בהם את הניצנים לעתיד. לעתיד מתקדם יותר, לעתיד טוב יותר. הצלחנו לנער מעלינו את התדמית שהייתה לעיר והפכנו אותה – לראשונה אי פעם – לעיר במקום השביעי במדד איכות החיים בישראל. היום מדברים על אשקלון אחרת, מסתכלים עליה אחרת, והיום – החברות הגדולות במשק, בישראל ובעולם, בתחומי ההייטק, הטכנולוגיה, המחקר והפיתוח – מאמינות באשקלון. מאמינות בהון האנושי שלה, במה שיש לה להציע, ביתרונות שלה.

"עשינו מה שלא עשו לפנינו ובתוך שנתיים מכניסתי לתפקיד הצלחנו להכריז על אשקלון כאזור פיתוח א'. זה טוב לעסקים הקיימים, זה טוב לחברות שיצטרפו לעיר. וזה בעיקר טוב לכם – תושבי אשקלון – שתוכלו ליהנות מהיצע מגוון של אלפי מקומות תעסוקה חדשים ומתקדמים, בשכר גבוה, באיכות חיים גבוהה, ממש ליד הבית וממש בקרוב.

"וכשאני אומר איכות חיים גבוהה אני מתכוון לעשרות קילומטרים של טיילת שהוספנו בעיר, לשבילי הליכה, ריצה ואופניים, לרצועת החוף היפה והארוכה בישראל, למאות הדונמים של הפארקים והריאות הירוקות שהוספנו בלב השכונות, וזה לא משנה אם אתה גר בשכונה חדשה או בשכונה ותיקה. הגענו לכל מקום, חידשנו, שדרגנו, פיתחנו, סללנו כבישים והקמנו מחלפים, הענקנו לשכונות הוותיקות את הכבוד שמגיע להן, למי שגר בהן – ותיקי העיר, מייסדיה ובוניה. לא הייתה קהילה אחת בעיר שלא הענקנו לה תשומת לב יתרה.

"הקלנו על ההורים והפחתנו את מחירי הצהרונים ל-275 שקלים בלבד, בלי לפגוע באיכות שלהם, להיפך. אפילו מתחם ימי הולדת עירוני הקמנו כך שילדי העיר יוכלו לחגוג בהנאה גדולה מבלי להוציא על כך הון, עשינו מהפכה בתחום הצרכים המיוחדים והקמנו את מרכז יום תמר והמרכז הרב תכליתי, לקהילת הגמלאים דאגנו לחניה חינם בכל רחבי העיר ואנחנו דואגים כל העת לרווחה שלהם, לקהילת הגולשים דאגנו לחוף גולשים ברמה הגבוהה בארץ, לקהילת הנוער והצעירים אנחנו מקימים את קריית הנוער והצעירים, לקהילת היזמים הקמנו את המרכז ליזמות וחדשנות במדרחוב העירוני, דאגנו לקהילה האתיופית למרכז מורשת ומועדון חברתי ואנחנו דואגים להקמת בית העולה לקהילה הרוסית בעיר ועוד ועוד ועוד.

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

כנס בחירות של רה"ע תומר גלאם

"וזו רק ההתחלה. אנחנו עדיין רצים למרחקים ארוכים, משימות רבות עוד לפנינו. אבל לפני הכל – נדאג שתקבלו את הזכויות שמגיעות לכם – הטבות מס ומיגון. אנחנו הולכים על זה בכל הכוח ובכל האמצעים העומדים לרשותנו. זה מגיע לכם ואתם תקבלו את זה!

"גם אחרי הבחירות אנחנו נמשיך באותו הקצב, כאילו זה היום הראשון שלנו בתפקיד. נמשיך לפתח את העיר ולהוביל אותה קדימה, עשרות שנים קדימה. לעיר שהיא מטרופולין, מטרופולין של ידע, חדשנות, עם נגישות תחבורתית מלאה, קלה ומהירה, עם שתי תחנות רכבות שמחברות אותנו למרכז אבל יותר חשוב – שמחברות את המרכז אלינו. אשקלון תהיה אבן שואבת לכל הערים בישראל. אנשים מכל רחבי הארץ יבואו ללמוד מאיתנו, להעתיק אותנו. כבר היום אנחנו מודל ודוגמא בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, בניהול מצבי חירום, בפיתוח תשתיות, בתרבות, באירועים, בשימור אתרים היסטוריים.

"אשקלון היום היא סיפור הצלחה בכל קנה מידה ואת ההצלחה הזאת אי אפשר לעצור, אסור לנו לעצור. חייבים להמשיך קדימה, חייבים להמשיך את התנופה, חייבים להמשיך את ההצלחה, וכדי שזה יקרה, אני צריך אתכם איתי ב-27.2. אני צריך שתעשו בחירה אחת אבל אני צריך שתעשו אותה בשני פתקים. פתק צהוב עם השם שלי תומר גלאם לראשות העיר ופתק לבן עם האותיות כן – כדי שנוכל להכניס למועצה כמה שיותר נשים וגברים מהנבחרת המופלאה שמלווה אותי והולכת לצדי – נבחרת אשקלון מאוחדת. ככל שהנבחרת שלנו במועצה תהיה גדולה יותר, כך יהיה לנו קל יותר ומהר יותר לקדם את כל הפרויקטים העומדים לפתחנו.

"קחו איתכם את כל מי שאתם מכירים, תוציאו אותם לקלפי – כל קול נחשב, כל קול משפיע! תודה רבה לכם! אוהב אתכם!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר