איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית
איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית

איתי סהר: "אני מתחייב לסטטוס קוו בענייני דתיים-חילונים"

פורסם בתאריך: 5.2.24 13:54

     

המועמד לראשות עיריית אשקלון איתי סהר, אומר כי גורמים פוליטיים מנסים לצייר אותו כדמות אנטי דתית שתתנכל לציבור הדתי בעיר, אך לדבריו הדבר אינו נכון.

הוא מציג לראיה את העובדה שהוא מסייע בימים אלה לתושבי שכונת עיר היין בהשגת מבני תפילה בשכונה, זאת לאור מחסור הקיים בשכונה החדשה המתאכלסת בתושבים רבים מדי חודש.

את התחייבותו לשמירה על סטטוס קוו, פרסם אתמול סהר בסרטון בו נשאל על ידי המראיינת כי "אומרים שתיקח את העיר למקום חילוני" ולכך השיב סהר "זה פייק ניוז גמור", והוסיף: "המפתח להצלחה של ראש עיר באשקלון זה שהוא ראש עיר של כולם, ואני בהחלט מתכוון להיות ראש עיר של כולם גם של הציבור הדתי גם של החילוני גם של הוותיק וגם של העולה וזה המפתח להצלחה פה".

עוד הוסיף סהר: "אני באמת מאמין שמאשקלון יכולה לצאת בשורה של אחדות לכל עם ישראל, איך אנשים מגוונים עם סיפורי רקע שונים חיים יחד וזו המשימה שלי. הציבור הדתי חיב לקבל את צרכי הציבור שלו – בתי תפילה, מוסדות חינוך, אירועי תרבות וככה הלאה ועבודה משותפת עם נציגי הציבור הדתי, כפי שהציבור החילוני צריך לקבל וכפי שהציבור העולה צריך לקבל. חובה שכל ציבור יקבל את חלקו 'זה נהנה וזה לא חסר'. אני מבטיח ומתחייב לציבור הדתי וגם לחילוני לסטטוס קוו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר