איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית
איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית

"פנו לנשים עם הצעות כספיות לבוא וללכלך": מי מאיים על המועמד לראשות העיר אשקלון?

איתי סהר שמתמודד בימים אלה על ראשות עיריית אשקלון טוען כי מאיימים עליו בקמפיינים של הכפשה ואף פנו לנשים ואנשים בסביבתו עם כסף כדי שייתלוננו עליו. "אנחנו מכירים אותם, ויודעים שהלכלוכים וההכפשות שלהם בדרך. זה לא מפחיד אותי", כתב סהר

פורסם בתאריך: 30.1.24 17:41

     

חבר המועצת העיר אשקלון, עו"ד איתי סהר, המתמודד לראשות עיריית אשקלון טוען בסרטון שפרסם לאחרונה כי הוא קיבל איומים לפעול נגדו בצורה של הכפשות.

בסרטון שנראה כי צולם בפאב שבבעלות סהר "הג'ק" שבחוף דלילה, שואלת המראיינת את סהר: "אתה לא חושש מהפייק ניוז שיפגע בשם הטוב שלך? בכל זאת אתה מועמד לראשות העיר".

סהר משיב לה ואומר: "אני יכול לומר לך שיש איומים מהסוג הזה. יש הרבה מועמדים טובים שלא נכנסים לעולם הזה, בין היתר כיוון שהם חוששים. אני לא שם. אני יודע על פניות שנעשו לנשים ולאנשים בסביבתי עם הצעות כספיות לבוא ללכלך, לבוא להתלונן, לעשות כל מיני דברים כאלה".

צפו בדברים:

עוד הוסיף סהר: "אני יוכל לומר לך שכמו מאמצי הפייק ניוז בנושא הדתי, יש קמפיינים מסיביים של הכפשה בדרך. קמפיינים של הכפשה עושים מי שאין להם סחורה אחרת להציע. זה רעשי רקע. אני לא מתייחס לזה, אני יודע שקמפייני מסיביים של הכפשה בדרך. אני לא מפחד. אנחנו לא מפחדים. אחינו נעשה את התיקון שהעיר הזאת צריכה".

בפוסט שפרסם סהר לצד הסרטון הוא התייחס גם למעשים אחרים שנעשו וכתב: "איומים, קריעת שלטים, לחצים כלכליים על אנשים בסביבתי כדי למסור וללכלך. מאפיינים של קמפיין עברייני, ובעיקר של קמפיין מפסיד. אנחנו מכירים אותם, ויודעים שהלכלוכים וההכפשות שלהם בדרך. זה לא מפחיד אותי, ההפך – זה מראה בדיוק מי מפחד. בע"ה אנחנו הולכים לנצח. בשביל העיר שלנו, העתיד שלנו, בשביל כל תושב ותושבת אשקלון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר