עמי חכמון
עמי חכמון

חבר המועצה עמי חכמון הכריז: "אני רץ לראשות עיריית אשקלון"

חכמון, חבר מועצה מטעם הליכוד רץ לראשות העירייה וכן למועצת העיר ברשימת "אחים אנחנו" שהוא עומד בראשה. "אשקלון זקוקה לשינוי ולהתחדשות", הוא מסביר

פורסם בתאריך: 27.9.23 10:58

     

חבר מועצת העיר אשקלון עמי חכמון, הודיע כי הוא רץ לראשות עיריית אשקלון בבחירות המוניציפליות הקרובות.

בהודעה שפרסם חכמון הוא כתב, "אני שמח לבשר לכם כי הגשתי באופן רשמי את מועמדותי לראשות העיר אשקלון ואת רשימת 'אחים אנחנו' למועצת העיר".

חכמון, יליד אשקלון בן 53 ואב לשניים, הוא בנו של יצחק "חוגה" חכמון, מוותיקי העיר ובוניה. הוא סיים לאחרונה תואר ראשון בחינוך עם התמחות בייעוץ ארגוני ובקרוב יתחיל לימודים לתואר שני. במשך שנים הוא מוכר בעיר כאיש עסקים, בין היתר מתחום המסעדנות כאשר פתח מספר עסקים בתחום בין היתר: ממסעדת ויסטה בחוף דלילה, גלידה באר שבע, פיצה מטר ועוד. בימים אלה הוא עוסק בין היתר בתחום הנדל"ן, המסחרי והפרטי ומעניק ייעוץ עסקי.

כזכור, הוא מכהן כיום כחבר מועצה מטעם "הליכוד" והוא אף חבר בסניף הליכוד המקומי, אך הפעם הוא רץ למועצת העיר עם רשימה אחרת ששמה כאמור הוא "אחים אנחנו".

חכמון הסביר מדוע הוא רץ לראשות העירייה: "אשקלון זקוקה לשינוי ולהתחדשות. ברשימה שלי נפגשים מזרח ומערב, עדות, גילים, מגדרים וקולות שונים. כי עם ישראל הוא בליל אנושי עשיר, וכוחנו רק באחדותנו. בימים הקרובים ב"ה אפרוש בפניכם את משנתי, את חזוני ואת רשימת המועמדים המצויינת שבנבחרת אחים אנחנו. אני זמין עבורכם כאן ובנייד שלי ‭052-3231891‬. ואני מבטיח שגם כראש עיר אשאר נגיש לכולם. מכאן אברך אתכם בשבת שלום ובחתימה טובה. שלכם עמי חכמון".

עמי חכמון ביציאה מתחנת המשטרה

עמי חכמון ביציאה מתחנת המשטרה

אמש, כבר ניגש חכמון לתחנת המשטרה והגיש תלונה על השחתת שלטי הבחירות במטה הבחירות שלו הסמוך לכיכר גולומב בעיר. "לא אתן לוונדליסטים לנהל את סדר היום של העיר, אם כבר זה מחזק אותי על כמה שאשקלון זקוקה לשינוי, תנוח דעתם של העבריינים, מחר כבר יעלו שלטים חדשים. הם מ פ ח ד י ם", מסר חכמון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר