חי דהרי ותומר גלאם
חי דהרי ותומר גלאם

"רק הוא קידם והשקיע בציבור הדתי-חרדי": חבר המועצה חי דהרי תומך בתומר גלאם

לאחר 8 שנות כהונה במועצת העיר, הודיע היום חי דהרי כי לא ירוץ בבחירות הקרובות והודיע כי הוא תומך בתומר גלאם: "צריך להודות על האמת, מעולם לא נעשתה השקעה כל כך משמעותית למען הציבור הדתי-החרדי בעיר, כפי שעשה ראש העיר וכפי שראינו בחמש השנים האחרונות וזה נוגע לכל תחומי החיים שלנו בעיר"

פורסם בתאריך: 21.9.23 13:11

     

חבר המועצה חי דהרי, הודיע היום כי הוא לא ירוץ שוב למועצת העיר, זאת לאחר 8 שנות כהונה במועצה, תחילה בסיעת "אחדות בתכלית" ולאחר מכן במפלגת ש"ס.

לצד זה הודיע דהרי כי הוא מביע תמיכה בראש העירייה תומר גלאם וברשימתו למועצת העיר.

"בעוד כחודש ייערכו הבחירות המקומיות וחשוב לי לשתף אתכם ממקור ראשון על הצעדים שבחרתי לעשות, לאחר מחשבה עמוקה, הכרה גדולה ואמונה אמיתית", מסר דהרי, "בבחירות הקרובות לא ארוץ ברשימה למועצת העיר אבל אני מביע כאן, ואביע בכל הזדמנות אפשרית, את תמיכתי בהמשך כהונתו המוצלחת של ראש העיר, תומר גלאם וגם ברשימתו למועצת העיר, אשקלון מאוחדת".

חי דהרי ותומר גלאם

חי דהרי ותומר גלאם

דהרי, המייצג את הציבור החרדי באשקלון במועצת העיר, הוסיף כך: "צריך להודות על האמת, מעולם לא נעשתה השקעה כל כך משמעותית למען הציבור הדתי-החרדי בעיר, כפי שעשה ראש העיר וכפי שראינו בחמש השנים האחרונות וזה נוגע לכל תחומי החיים שלנו בעיר.

"ההשקעה הרשותית בין המגזר הדתי למגזר הכללי הושוותה וילדי אשקלון מקבלים שווה בשווה; הצהרונים של מוסדות המוכש״ר הופחתו ל-260 שקלים בלבד – סכום חסר תקדים; בוצעו שיפוצים וחידושים במוסדות חינוך דתיים רבים וילדינו זוכים ללמוד בגני ילדים ובתי ספר ראויים ונעימים; נפתחה ספריה חרדית לראשונה באשקלון; הוקם המרכז הקהילתי החרדי הראשון מסוגו בעיר – מרכז מדהים בחשיבותו וביופיו; נפתחו מבני תפילה ומקוואות בשכונות החדשות והקיימות; הושק קו תוכן ייעודי וכשר לציבור הדתי; האירועים והפסטיבלים לציבור הדתי עשו קפיצת מדרגה משמעותית גם בהיקפים וגם ברמה שלהם; התווספו מאות מקומות חניה בסמוך לבית הכנסת אוהל משה בשכונת שמשון ועוד ועוד.

"כל זה רק על קצה המזלג ויש עוד הרבה מה לעשות אבל אני יודע שרק תומר גלאם בראשות העיר ועם רשימה חזקה במועצת העיר, יוכל לקדם את הקהילה, את הצרכים והמענים שלנו, עוד יותר", כך דהרי.

גלאם הודה לדהרי על תמיכתו והוסיף: "אני שמח על תמיכתו של דהרי, המהווה הבעת אמון בעשייה שלנו, גם למען הציבור הדתי-חרדי. תמיד אמרתי שאני ראש עיר של כולם, ואפשר לראות זאת לכל אורך הדרך. אנחנו ממשיכים בהצלחה למען כל הקהילות המדהימות באשקלון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר